Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Det eneste spennende med at man nå kan styre keeper i be a pro kamper, og da går jeg utifra at man også kan ha en spiller styrt keeper i online klubb, er jo om EA's keepersystem (i mangel på noe bedre navn) allerede fungerer så godt at det faktisk kan være nyttig og at det er mulig å bli en bedre keeper enn AI'en.

 

Noe jeg personlig tviler sterkt på, men hadde de fått det til så, kudos.

Endret av lilleru
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg alltid om pris. Du kan takke meg og mine likesinnede for at vi betaler mindre enn 1000 kroner spillet i dag. Da jeg var liten betalte vi 5-600 for NES-spill - og det er noen år siden.

 

Konkurransen mellom butikker, sammen med prisbeviste kunder, sørger for å holde prisene nede.

Ikke at prisen er avskrekkende høy på gamezone, men hundrelapp her, en hundrelapp der - det blir penger av slikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud så dårlig. Vi er i fuckings 2010, det må da gå an å lage de få banene de har autentiske. Det er sikkert ingen nye baner på spillet heller...Det er ikke løpebane rundt Bernabeu liksom.

 

Må si jeg er skuffa.

Det er da ikke en løpebane det der da, stadion ser faktisk sånn ut

 

Han mente vel det samme. Men Bernabeu i Fifa har veldig mye gress mellom linjene og tribunene.

Lenke til kommentar

 

 

Man forhåndsbestiller fra Gamezone, og bryr seg mindre om pris, da det er Fifa 2011 det er snakk om, ikke DOS Winter Games til Windows 98.

 

Hva slags innspill er det her? Virker som du prøver å få andre til å le mer enn å tenke over hva du faktisk svarer(sikter også til hva du sa angående sidelinjen med sirkus, rybak...) Selvfølgelig har pris noe å si. Ifjor var det opptil 200,- kr forskjell på enkelte butikkers pris på Fifa 10! 200 er en stor forskjell. Regner med at du ikke tjener penger selv og får alt du ønsker servert av foreldrene dine samme hva det er.

Endret av Flaav
Lenke til kommentar

Om du ikke klarer å ta en spøk som det med Rybak osv var så er du trangsynt. Når det begynner å bli diskutert at ett spill ikke er bra nok bare fordi en stadion ikke er 100% lik den som er i virkeligheten, så tillater eg meg å komme med innspill om hva som gjerne betyr MER i ett spill enn andre ting.

 

Ville du feks hatt ett fotballspill med Fifa 98 grafikk og spillbarhet, men med 100% genuine stadioner, eller Fifa 2011 med superb spillbarhet og grafikk, men kanskje med noen skjønnhetsfeil på noen få stadioner? Og er det noe galt i å få aandre brukere til å trekke på smilebåndet samtidig som det blir gitt ett lite budskap om spillet det er snakk om?

 

Og du burde virkelig ikke begi deg utpå hva eg får og ikke, men om du absolutt må vite det så har eg jobbet i snart 9 år og tjent egne penger til ALT som EG har hatt lyst på, så ikke synk så lavt at du begynner å prate bullshit om ting du overhodet IKKE har peiling på

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvem sa at han ville ha dårlig grafikk? Jeg skjønner godt argumentet om at det skal være temmelig likt også på stadion. Miljøet rundt skaper også fotballopplevelsen mener jeg og jo mer likt det er desto mer kan man forestille seg at man virkelig spiller med de nevnte lagene - det er altså mer realistisk.

 

Det har ikke så mye å si om du har jobbet eller ikke. Når du legger deg borti hva du tydeligvis syns at andre skal mene angående økonomi legger jeg meg gjerne borti hvorfor jeg ikke mener det, skjønner? Du sa jo at siden det var Fifa det var snakk om så har ikke økonomi noe å si - og for de aller aller fleste har det absolutt noe å si. Om du ikke fatter det kan jeg konstatere at du er den trangsynte av oss.

Lenke til kommentar

Har ikke sett noe mer enn det som har blitt skrevet i tråden før. Jeg håper på at man får helt gjevne spillere med like høyde i forskjellige posisjoner. Keeper = 190, Forsvarspillere =185, midtbanespillere = 180/185, og spisser valgfritt mellom 190, 185 og 180. Slik at man kan velge om man vil spille med target man eller bakromspiss. Nå er alle spisser til vanlig så den siste blir ikke brukt uansett.

 

Skillsa burde være helt gjevne spillere der man er gode til det posisjonen tilsier. På FIFA 10 har jeg opplevd å få en 38 utespiller som er en bedre keeper enn den keepren jeg hadde i mål. Og som utespiller var han jo ræva. Overall kunne vært rundt 70-75, eller så kunne man fått snittet etter spillerne i klubben for eksempel. Minus noen stats selvsagt, ellers blir laget übergodt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...