Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Det har nok noe med distribusjon å gjøre, nothing else.

 

 

Distribusjonsproblematikken ligger nok heller i hvem som rett og slett bestemmer når noe skal lanseres hvor. Det er jo ikke sånn at alle butikkene i Europa får spillet i hende på lanseringsdagen. Mange som har fått tak i spill kanskje en uke før release, og en demo blir vel heller ikke fysisk distribuert noen steder??

 

Det er jo mulig det rett og slett er billigere å kopiere opp hundretusener av spill i asia, og dermed er jo transport delene forklaringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lysten til å være keeper ble plutselig veldig mye mindre. Han var jo ikke nær ballen en gang utenom 5-meterne. Angående cration zone, veit du om det er mulig å lage et lag det for så å bruke det online i Pro Club Championship? Regner med at man ikke får brukt spillerne man lager, men kanskje draktene og lagnavn. Hadde vært kult å kunne lagd sine egne drakter til VP klubbene.

 

edit: ser en comment der en sier at det ikke er mulig, men mulig du veit mer LunaticFanatic?

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
MiljO' date=' 2. september 2010 - 02:08' timestamp='1283386121' post='16155459']

Ny video:

 

Jeg skjønner ikke hvorfor de gidder å legge ut sånne videoer. Dønn kjedelig kamp, begge lag i bortedrakter og den kjipeste stadion i spillet. Kunne trodd det hadde vært en Fifa10-kamp hadde det ikke vært for nye spillere.

 

Skal sies at jeg fortsatt ser frem til spillet da.

Lenke til kommentar

Hva er det for en tåpelig avgjørelse angående gamedesign? Når vi først har kontroll over 10 menn i en kamp, hvorfor ikke gjøre det litt mer spennende og gi oss kontrollen over siste skansen også?

 

Kanskje vi endelig kunne sluttet å anklage spillet for tåpelige mål imot, som lobb fiaskoen i fifa 10, når vi nå sjøl kunne ha styrt alle spillerne.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Er vel det o(O)phus mener, at man burde kunne ha styrt keeper også i vanlige kamper der man spiller med utespillerne. For min del så er det eneste jeg vil styre på keeperen hvordan han går ut, og så håper jeg de forferdelige animasjonene er borte slik ar keeper faktisk løper tilbake i mål isteden for å "hoppe" med en gang lobben kommer.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...