Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Det var 216 acc's i fifa 10.

 

Jeg håper det går an å lager en pro som er litt individuell basert på andre ting enn psykedelisk afro, bandasjer over hele kroppen og tape på anklene..

 

Jeg ser gjerne at man må ofre ting for å bli god best på noe annet. Ble litt lei av elitistene som i tillegg kjøpte stats i fifa10. Håper at det vil ha en reel effekt på skillsene dine, det at man velger traits.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir en del flere da til fifa 11. Enig at man skulle kune lage proen enda mer personelig. Mener at i Cration zone så kan man redigere veldig mye, men dette kommer selvsagt ikke til VP.

 

Greit nok at man må ofre noe for å bli best et sted, men da vil jeg også bli best. Vil ikke bli en god spiller med stats på 90, da vil jeg ha 99 hvis jeg må ofre pasninger for avslutninger for eksempel.

Lenke til kommentar

Blir en del flere da til fifa 11. Enig at man skulle kune lage proen enda mer personelig. Mener at i Cration zone så kan man redigere veldig mye, men dette kommer selvsagt ikke til VP.

 

Greit nok at man må ofre noe for å bli best et sted, men da vil jeg også bli best. Vil ikke bli en god spiller med stats på 90, da vil jeg ha 99 hvis jeg må ofre pasninger for avslutninger for eksempel.

 

 

Jeg synes helt ærlig at hvis man spiller masse burde være mindre viktig enn å spille bra. Så for eksempel hvis du mister ballen hele tiden så går statsene dine ned på dribbling, bommer du mye på mål så går skytinga ned osv. Ellers håper jeg at traits virkelig har en litt større betydning enn i fifa10 og faktisk utgjør en forskjell.

 

Hvis du har tittet litt nøye på de nyeste gameplayvideoene så skjønner du fort nok at det ikke nytter å holde sprint inne hele kampen og presse hele tiden - til og med de beste spillerne blir helt utslitt da og løper MYE treigere så det å holde på ballen og la motstanderen løpe blir mer essentielt. Ser også for meg at det blir viktigere å bytte inn spillere enn i dag hvor man knapt behøver å bytte, selv etter ekstraomganger..

 

Jeg liker også at de har justert headingene, både mot mål og når man header til medspillerne. Følte at det var litt mer random i fia 10.

 

Skuddene virker tyngre, og dupper fortere, særlig fra langt hold, noe som gjør ballongeffekten ennå mindre på harde skudd.

 

Pro passing er det merkelig nok delte meninger om. Etter å ha lest innlegg fra flere som har prøvd 95% build (demoen er 90%), så er det noen som mener at ping-pong dagene er forbi, mens andre sier at du kan nærmest holde på som før og eneste forskjellen er at ballen spretter litt mer ved direktepasninger. Som vanlig eksisterer det hat mot folk som spiller med assisted og at assistedfolka fortsatt kommer til å ødelegge fifa 11 (?).

De dårlige lagene bør ihvertfall ikke prøve på mange 1-touchere på egen halvdel..

 

Forsvaret, eller AI'en til forsvaret, jobber litt bedre enn før. De stuper litt mindre inn i situasjoner enn før, og dekker mer enn de presser. I tillegg er de blitt flinkere til å lese pasninger, så oftere enn før vil de stoppe langpasninger fra midtbanen..

 

Og ENDELIG har de fjerna panorerende-stadion-cam når du skal bytte inn nye spillere. Bra EA, det tok bare to år ha hah aha

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er postet før, men info om...

 

Demo:

 

A FIFA 11 demo will be available to download on 15 September 2010 for PS3 and Xbox 360 and on 16 September 2010 for PC.

 

* Exhibition matches only

* 3 minute halves

* The teams are Barcelona, Real Madrid, Juventus, Chelsea, Bayer Leverkusen and Lyon

* The stadium is the Santiago Bernabéu

* Possible to play as 2 players in the arena; one as outfield player and one as goalkeeper

* It will be possible to upload highlights to the EA server with a valid EA account

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Info info fra Gary om farten i spillet:

 

Hi,

 

Just wanted to come on here and say that I am reading your comments on game speed and also say that I am very confident that the game speed is slower than 10 and WC. Whether this is as slow as you would like is something that we can evaluate once you have played the game.

 

With regards to the speed, here are some of the changes that we have made that effect the speed:

 

- Default ground pass speed is slower than in FIFA10 and WC

- Pro Passing adds the possibility of this being even slower

- Player accleration is very slightly slower than in FIFA10/WC

- Tackle speed is slower than in FIFA10/WC

- Pressing is slightly slower than in FIFA10/WC (Due to players having to read the ball trajectory before committing)

- Positioning is tighter than in FIFA10/WC (Forcing you to build up slower)

- Stamina: Increased effect on sprint speed when short term energy is low

- Stamina: Increased effect on acceleration when short term energy is low

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synes farten var fin på WC, samme gjelder spillers accleration. Helt greit at treige spillere har et dårlig rykk, for før har de hatt litt for bra. Men spillere som Ronaldo, Messi osv bør ha et ganske solid rykk. Blir spennende å se hvordan det blir når man faktisk spiller selv, og om man merker forskjell.

Lenke til kommentar

Synea WC var treigere jeg å, men synes det ikke var for treigt. Men hvis farten skal bli tregere enn det var på WC så tror jeg vi nærmer oss FIFA 09 fart, og det er for treigt. Ikke at jeg ønsker full fart og 7-6 i resultat i hver kamp, men det blir litt vel kjedelig hvis det kommer til å bli 1-0 kamper og spilling på midtbanen konstant pga manglende fart.

Lenke til kommentar

Rått at man kan legge til egen musikk i Fifa. Den egenskapen skal jeg benytte meg av. Synes Fifa har hatt bra sanger å komme med i spillet før, men blir lei etterhvert. En del av de gamle fifa-sang-klassikerne skal med.

 

Har noen forresten bra fotballspillmusikkforslag å komme med slik at jeg er klar til å putte det inn i spillet når den tid kommer? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...