Gå til innhold

Joakim's styrkeløft-logg


Anbefalte innlegg

men har du noe forslag til hva jeg kan spise/drikke etter trening? helst noe som kan blande med vann og smaker godt, kan hende det smakte litt vondt idag siden jeg hadde litt mer vann en jeg skulle og da, men om jeg ikke tar en shake etter trening kan det hende det går 30min eller over 1 time til jeg spiser.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

test av 5rm

 

Markløft

60kg med noen reps for og teste

80kg x5 kjenner det mest i bakside lår, men turte ikke løfte tyngre en dette, siden jeg ikke har løfta så mye før.

Millitæpress

40kg x5

45kg x5 men den siste repsen var litt juks da :blush: men får vel gå?

 

men melk i termos funka fett :D holdt seg like kald.

 

blir LAN i dag skader vel ikke inniblant? :p

 

SÅ 5RM ser slikk ut:

 

Knebøy: 75kg

Benkpress: 60kg

Markløft: 80kg

Millitæpress: 45kg

 

bare lurte på noe, når jeg skal ha 5 reps, og kunne fint a tat 10 reps hva hadde skjedd om jeg hadde gjort det? ( har ingen planer om det men bare lurer på hvorfor)

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Eller så kan du drikke appelsinjuice og tunfisk som kjøres i blender. Har ikke smakt det selv, men skal visstnok ikke smake noe av tunfisken. Det blir som appelsinjuice med fruktkjøtt. Der har du både karbs og proteiner lett tilgjengelig ;)

 

 

må testes ut :) men tror jeg holder meg til shake ^^

Lenke til kommentar

bare lurte på en ting, når jeg spiser så sliter jeg noen ganger med og spise alt, føles ut som det fester seg i halsen :S, er det forde jeg spiser for ofte? så da lurte jeg på om det var bedre og vente til jeg er sulten og spise masse, og når jeg er litt små sulten spiser jeg noe frukt eller noe..

Lenke til kommentar

uke 1 - økt 2

 

knebøy

50 x5

55 x5

60 x5

65 x5

65 x5

 

 

markløft

60 x5

62,5 x5

65 x5

70 x5

70 x5

 

millitæpress

25 x5

30 x5

30 x5

35 x5

35 x5

 

glemte igjen termosen i dag, så måtte blande med vann :sick: fikk i meg nesten alt vartfall, men var ikke så matlyst når jeg kom hjem etter trening heller, er sikkert varmen som gjør det, men skal spise noen hamburgere etterpå :)

Lenke til kommentar

uke 1 - økt 3

 

knebøy

50 x5

55 x5

60 x5

65 x5

65 x5

Benkpress

40 x5

47,5 x5

50 x5

50 x5

50 x5

 

chins

10 ny rekord :D

7

6

 

dips

8

7

7

pull ups

8

7

6

 

dette er den eneste dagen tricepsen får juling og bryst, liker denne dagen :p føler at tricepsen bare får juling på lørdagene - etter dipsen.

 

synes knebøyen er tyngst :hmm:

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...