Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juni 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dette kan være til hjelp. Om noen har andre triks å dele, er jeg lutter øre :)

 

Denne var kjempeflott og informativ,tror mange vil bli glad over denne.

 

Du kan gjøre som Eksistensiel har gjort og lage en post m/ bildet i Lommeguiden,så den blir forevig :)

Hvis du gjør dette,kan du også skrive litt om lukker,blender,brennvidde og perspektiv.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234

Gjennomtenkt både i fotografering og redigering altså. Men hvorfor har du det grønt under bilen fremme og slik lys asfalt bak?

 

Jeg er veldig glad for at du spurte om akkurat dette ;)

 

Sannheten er at jeg hadde dårlig tid da jeg gjorde klart bildet og var ikke spesielt nøye med redigeringen for å få det klart før jeg måtte løpe. Du ser det også på maskeringen av reg.nr som flyter utenfor skiltet etc.

 

Skal se om jeg ikke legger ned litt mer tid på denne etterhvert, slik at resultatet blir bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har ærlig talt ingen anelse. Min første tanke i går var at stivnet slim fra det første sneglebesøket hadde blitt "rehydrert" av regnet, men nå syns jeg det har kommet mer og "annet" i dag - kan det ha vært noen andre snegler som har passert i løpet av dagen?

 

Jeg lurer også veldig på hva disse lysebrune klumpene som har dukket opp i dag kan være...

 

Edit: Mr. Mus er jo forferdelig liten. Vi snakker ca 1:1.5 forstørrelse her, så det er ikke lett å se med det blotte øye hva som skjer. Forøvrig har jeg fjernet "buret" over kadaveret i dag.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...