Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flimzez

 

ja, jeg faar til aa beskjere bilder etter at de er tatt, men det var da rart at det ikke skulle gaa ann aa zoome..?

det er jo ikke et skikkeligt godt kamera, og da sier det vell seg selv at det ikke her optisk zoom. og digital zoom suger mer enn 10000000 støvsugere

 

 

Eneste som gjør at jeg ikke har kjøpt denne x10 mini ennå er at mange sier det fort blir riper i displayet. Stemmer dette godt eller er det bare noen som ikke behandler telefonen som en telefon?

har hatt den i 3 uker. den er uten en skramme. de er bare og bruke den beskyttelsen som følger med (noe som jeg ikke gjør fordi jeg fikk den ikke på, men det fins nok folk som er mindre klumsette en meg) også må du ikke ha den i lomma med nøkler og mynter osv.

Endret av 3rl3nd
Lenke til kommentar

Gah. Tunga rett i munn neste gang :D

 

Hva med Samsung da, jeg husker ikke modellnavnet men jeg vet at det finnes mobiler med optisk zoom.

 

edit: Jeps, det var Samsung G 800 jeg tenkte på. Visste at jeg hadde hatt en telefon med optisk zoom, bare ikke hvilken :) G800 var for øvrig en særdeles håpløs telefon, det verste jeg har vært borti.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Så viss jeg har på datatrafikk - vil program som ligger i bakgrunnen da kunne bruke nettet? (uten wifi selvfølgelig)

 

Ikke hvis du slår av bakgrunnsdata.

 

 

Hvor gjør jeg det nå igjen...jeg kan huske det kom poppende opp en gang et eller annet om bakgrunnsdata, men husker ikke hvor det var :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg prøver å komme inn i servicemenyen på X10 mini. Sikkert jeg som er idiot, men får det ikke til.

Er klar over at man skal trykke menu, back, back, menu, back, menu, menu, back, men hva slags 'status' må telefonen være i for at dette skal vise servicemenyen? Teskje takk :=)

 

EDIT: fant ut at menyknappen ikke var den samme som på illustrasjonen jeg brukte... Midterste knapp og høyre knapp er de som skal brukes.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Fikk en mini pro på torsdag, har bare et problem

Det er blutooth handsfree`n jeg har, mini`n finner den rett

og slett ikke, handsfree`n er en SE 712 noen år gammel

riktig nok, men skal dette være et problem?

 

Den kobler opp mot tv`n og pc`n uten problemer.

Lenke til kommentar

Stman: Du har satt headsettet i "parre-modus"?

 

Parre modus?

Den har virket med de 2 siste telefonene jeg har

bare ved å slå den på.

jeg trykket febrilsk på alle 3 knappene på handsfree`n

men de finner ikke hverandre

Jeg har ikke greid å finne metoden dette skal gjøres på nettet for denne modellen, men ofte gjør du det ved å slå av headsettet, for få å holde inn av/på-knappen + volumknappen (en av dem) samtidig til det begynner å blinke grønt og rødt på statuslampen. Da er det bare å søke etter enheter på telefonen.

Lenke til kommentar

Stman: Du har satt headsettet i "parre-modus"?

 

Parre modus?

Den har virket med de 2 siste telefonene jeg har

bare ved å slå den på.

jeg trykket febrilsk på alle 3 knappene på handsfree`n

men de finner ikke hverandre

Jeg har ikke greid å finne metoden dette skal gjøres på nettet for denne modellen, men ofte gjør du det ved å slå av headsettet, for få å holde inn av/på-knappen + volumknappen (en av dem) samtidig til det begynner å blinke grønt og rødt på statuslampen. Da er det bare å søke etter enheter på telefonen.

 

 

Jeg fikk det til, jeg holdt volume + og - kanppene inn samtidig da fikk jeg blinkende

rødt og grønt lys på den og vips var den inne på telefone

Takker så mye for hjelpen,

Lenke til kommentar

OK da har også jeg opplevd at telefonen låser seg helt (hovedmistenkt: Pure Calendar).

 

Siden du ikke kan ta av batteriet på minien måtte jeg Google når jeg kom hjem; hvis du holder HOME + ON/OFF i fem sekunder restarter telefonen. Kjekt å vite.

Lenke til kommentar

Kraftpapir, har du testet andre typer tastaturer som f.eks. SlideIT? Det må nesten brukes i landskapsmodus, men jeg synes det er ganske flott, selv på en så liten mobil.

 

Jepp, det funker bra det. Men, jeg er en av disse særingene som alltid vil foretrekke et hardware QWERTY tastatur.

 

X10 mini pro + Gameboid/Snesoid fungerer knallbra. :)

 

 

Hvordan får du det til å funke? Lastet ned Gameboid og snesoid...Måtte ha en BIOS innstilling og ble sendt til mapper på minnekort, så turte ikke gjøre noe :(

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt x10 mini og er fullstendig amatør. Sikkert noen her som kan svare:-):

 

1. Prøver å legge inn "orientering" men denne funker bare på noen menyer mens de fleste nekter å la seg "legge ned". Er dette normalt?

 

2. Noen som har forslag til en ok veske/silikonetui til denne telefonen? Kunne tenke med en skinnsak ala Iphone med åpen front...

 

4. Ligger det inne norsk tastatur? Liggende i horisontalen (skifte orinetering)? Dersom jeg må laste ned - er det noen som har godt forslag til hvor jeg finner dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...