Gå til innhold

Lost 6x17-18: "The End" (USA)


Anbefalte innlegg

Det er mange ting som de kunne ha prøvd å forklart med psudo-science. Altså ikke virkelig fakta, det hadde vært mye bedre en å ikke forklart noe i det hele tatt.

 

Det er som at de har ignorert alt fra s2-s5. DHARMA? Hvordan fungerte alle eksperimentene? Vallezentie Equation, mer info om den. Hvordan kan den og nummerene forutse jorden undergang? Hva gjorde Libby i Hugo's psykatriske sykehus? Hvorfor dukket nummerene opp overalt? Hvordan kunne den tilbakestående gutten de nummerene? Det meste som var i den collegevideoen faktisk + mer.

 

Bryr meg ikke om det er oppdiktete svar, så lenge de forklare hvorfor og hva.

 

Det var folkene OG Mysteriene som ble at jeg var avhengig av å se den, jeg ville ha svar på hva ting var, dharma stasjonene var særdeles intressane. Men når de ikke svarer på det og bare gir halve Lost en avsluttning så ja da blir jeg skuffet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Libby var der fordi mannens hennes forlot henne, døde eller ble gal selv, Darlton og co sa dette i et podcast, husker bare ikke hvilken grunn det var. Tallene var overalt bare for moro, for at vi fansen skulle henge oss opp i dem. Det var ikke noe magisk som gjorde at Jack sto opp 08.42, men bare for å ha de med så ofte som mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på noe som ikke har med slutten å gjøre men er det plott feil eller gikk jeg glikk av det.

 

A: Hvor ble det av resten av de overlevende fra oceanic 815. Vi så igjen Bernard og Rose men hva med resten?

 

B: Hvor ble de av "the others" altså de som var med Ben, og de som var i tempelet, flyvertinnen, de to barna osv??

 

Kan liksom ikke huske at alle unntagen Ben, Hurley og Desmond døde.

Lenke til kommentar

Og det du siter meg på: "noen ville ha mer innblikk i karakterenes følelser (flash sideways) mens andre heller ville ha svar på mysterier", så mener jeg at hadde man ikke hatt flashsideways hadde man gått glipp av mer informasjon om karakterene og et større innblikk i dem. og man hadde da fått mer tid til å utforske mysterier på øya. Virker som du har misforstått hva jeg skrev.

 

Nei, du misforstår det jeg skrev. Poenget mitt er: Man hadde ikke nødvendigvis måttet gå glipp av "mer informasjon (og innblikk i) om karakterene" om man "kun" hadde "utforsket mysterier på øya". Serien klarte utmerket å gjøre begge deler uten Flashsideways før sesong 6, hvorfor ikke etter?

Lenke til kommentar

Og det du siter meg på: "noen ville ha mer innblikk i karakterenes følelser (flash sideways) mens andre heller ville ha svar på mysterier", så mener jeg at hadde man ikke hatt flashsideways hadde man gått glipp av mer informasjon om karakterene og et større innblikk i dem. og man hadde da fått mer tid til å utforske mysterier på øya. Virker som du har misforstått hva jeg skrev.

 

Nei, du misforstår det jeg skrev. Poenget mitt er: Man hadde ikke nødvendigvis måttet gå glipp av "mer informasjon (og innblikk i) om karakterene" om man "kun" hadde "utforsket mysterier på øya". Serien klarte utmerket å gjøre begge deler uten Flashsideways før sesong 6, hvorfor ikke etter?

Lenke til kommentar

@boffeeen: Nei.

 

Lost - serien om masse karakterer og deres følelsesliv. Det er også masse mysterier der, men de må du i etterkant late som ikke fantes når du skal bedømme kvaliteten på serien. Serien handlet nemlig kun om karakterene, ifølge Darlton og deres slaver rundtomkring på diverse forums.

Lenke til kommentar

@boffeeen: Nei.

 

Lost - serien om masse karakterer og deres følelsesliv. Det er også masse mysterier der, men de må du i etterkant late som ikke fantes selv for det meste komme fram til svaret ved å bruke hodet, noe som ikke er lett for den allminnelige nordmann, men din dumhet, inkompetanse og dårlige forståelse av svarene som allerede ligger der bør du tenke nøye igjenom før du skal bedømme kvaliteten på serien som antakligvis er for smart for deg. Serien handlet nemlig kun hovedsaklig om karakterene, ifølge Darlton og deres slaver rundtomkring på diverse forums.

 

fixed

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@boffeeen: Nei.

 

Lost - serien om masse karakterer og deres følelsesliv. Det er også masse mysterier der, men de må du i etterkant late som ikke fantes når du skal bedømme kvaliteten på serien. Serien handlet nemlig kun om karakterene, ifølge Darlton og deres slaver rundtomkring på diverse forums.

 

Er det mulig å fremstå mer idiotisk i beskrivelse av en serie som dette? Føler du må være en jævela negativ person, og sitter her å bruker tid bare for å kritisere igjen og igjen en serie du tydeligvis aldri likte?

 

Aldri fått svar på spørsmål. Er det mulig å fremstå mer som et ignorant fjols?

 

Nesten like slitsomt lese kommentarene dine i denne tråden den siste tiden, som å lese den 360-PS3 fanboy-kranglingen som er på diverse spillforumer.

 

Altså helt greit at du har meninger om Lost. At det er det mest dårligste du har sett, omg det suger så mye. Men du skaper bare et negativt inntrykk av deg selv ved å poste sånne innlegg gang på gang.

Endret av Empire of Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@boffeeen: Nei.

 

Lost - serien om masse karakterer og deres følelsesliv. Det er også masse mysterier der, men de må du i etterkant late som ikke fantes selv for det meste komme fram til svaret ved å bruke hodet, noe som ikke er lett for den allminnelige nordmann, men din dumhet, inkompetanse og dårlige forståelse av svarene som allerede ligger der bør du tenke nøye igjenom før du skal bedømme kvaliteten på serien som antakligvis er for smart for deg. Serien handlet nemlig kun hovedsaklig om karakterene, ifølge Darlton og deres slaver rundtomkring på diverse forums.

 

fixed

 

Herregud, jeg gir opp. Vi har allerede gitt dere massevis av eksempler på ting vi ikke har fått svar på, og dere bare fortsetter med den ignoransen og ukritiske hyllesten av en serie som "dropped the ball" siste sesongen. Takk og farvel.

Lenke til kommentar

@boffeeen: Nei.

 

Lost - serien om masse karakterer og deres følelsesliv. Det er også masse mysterier der, men de må du i etterkant late som ikke fantes når du skal bedømme kvaliteten på serien. Serien handlet nemlig kun om karakterene, ifølge Darlton og deres slaver rundtomkring på diverse forums.

 

Er det mulig å fremstå mer idiotisk i beskrivelse av en serie som dette? Føler du må være en jævela negativ person, og sitter her å bruker tid bare for å kritisere igjen og igjen en serie du tydeligvis aldri likte?

 

Aldri fått svar på spørsmål. Er det mulig å fremstå mer som et ignorant fjols?

 

Nesten like slitsomt lese kommentarene dine i denne tråden den siste tiden, som å lese den 360-PS3 fanboy-kranglingen som er på diverse spillforumer.

 

Altså helt greit at du har meninger om Lost. At det er det mest dårligste du har sett, omg det suger så mye. Men du skaper bare et negativt inntrykk av deg selv ved å poste sånne innlegg gang på gang.

Visste ikke at det bare var lovlig å skrive sin mening for folk som beundrer Darlton og mener de aldri kan gjøre feil...

Lenke til kommentar

@boffeeen: Nei.

 

Lost - serien om masse karakterer og deres følelsesliv. Det er også masse mysterier der, men de må du i etterkant late som ikke fantes selv for det meste komme fram til svaret ved å bruke hodet, noe som ikke er lett for den allminnelige nordmann, men din dumhet, inkompetanse og dårlige forståelse av svarene som allerede ligger der bør du tenke nøye igjenom før du skal bedømme kvaliteten på serien som antakligvis er for smart for deg. Serien handlet nemlig kun hovedsaklig om karakterene, ifølge Darlton og deres slaver rundtomkring på diverse forums.

 

fixed

 

Herregud, jeg gir opp. Vi har allerede gitt dere massevis av eksempler på ting vi ikke har fått svar på, og dere bare fortsetter med den ignoransen og ukritiske hyllesten av en serie som "dropped the ball" siste sesongen. Takk og farvel.

 

 

Er så enig i det du sier, bra avsluttning for karakterene men IKKE for alle de spørsmålene som var igjen, som var ca 60% av LOST.

 

Det holder ikke å si "Fordi Jacbob ville det/Magi" "Hvorfor war Walt spesiell? Fordi han bare var det"

Lenke til kommentar

Walt var ikke spesiell :p

 

Tror man ikke blir enige her. Enkelte er fonøyde med slutten, enkelte mindre fornøyde og enkelte hatet den. Det som jeg og noen andre synes er utrolig irriterende er at noen er veldig kritiske og skriver at serien ikke har hatt noen mening og alt er bortkastet. Selfølgelig vil vi prøve å forvare en serie vi er veldig godt fornøyd med. Spesielt når vi føler at det dere sier er feil og at dere er litt vel kritiske i meningen deres. Og jeg regner med at dere mener det samme om oss som forsvarer serien :)

Lenke til kommentar

Jeg blir irritert på begge ytterkanter. Både de som ukritisk hyller slutten og tilber Darlton uansett hva de gjør, og på de, som fordi de ikke var helt fornøyde med slutten, begynner å sutre om at hele serien er dritt fra ende til annen. Uansett hvor dårlig slutten var endrer det ikke på det faktum at serien til tider har vært fantastisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...