Gå til innhold

Lost 6x17-18: "The End" (USA)


Anbefalte innlegg

800pxjacklookingattheca.jpg

 

Her skal det bare diskuteres episode 17 og 18 av sesong 6,"The End". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

Seriefinalen er her

Etter 6år er serien nå snart historie. Natt til mandag er seriefinalen her. Gleder vi oss?

 

Husk at et finaleshow blir sendt etter seriefinalen til Lost på ABC, det har tittlen "Aloha To Lost" og verten er talkshow-verten Jimmy Kimmel. Her vil også en rekke av skuespillerne og produsentene være med på for å snakke om slutten og muligens framtiden.

 

 

Mahavishnu`s recap av "What They Died For"

 

Choekaas recap av "What They Died For"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^ Indeed. Dette blir awesome, ekstremt spennende, og kjempetrist på èn gang.

 

Noen som aner sånn ca når, natt til mandag det blir lagt ut for download/streaming på nettet?

 

Normalt så er download klar litt over 4 på natta.

 

Noen som vet om episoden starter til normal tid i Usa?

 

-N-

Lenke til kommentar

skuffet.. Hva slags slutt var dette? Ikke kom her og kritiser meg nå, og si at jeg ikke er en ekte fan, bla-bla-bla...

 

Jeg er en av de som var genuint engasjert i serien, fordi jeg trodde at denne serien var dyp, at det var mer under overflaten. Jeg brukte uendelige timer på forskjellige forum, og leste andres teorier, og delte mine teorier med andre Lost-fans. Jeg leste laaaaange recaps av hver episode, pleide å se recaps på youtube.

 

Men, slutten ødela virkelig for meg. Jack drømte, og det sluttet med at alle kom i himmelen. Wow. For en skikkelig feig avslutning. Ingen ordentlige svar på noe som helst. Hva var egentlig alt det tullet med Jacob og MIB...

 

Nei, jeg har i sannhet kastet bort 6år av mitt liv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

skuffet.. Hva slags slutt var dette? Ikke kom her og kritiser meg nå, og si at jeg ikke er en ekte fan, bla-bla-bla...

 

Jeg er en av de som var genuint engasjert i serien, fordi jeg trodde at denne serien var dyp, at det var mer under overflaten. Jeg brukte uendelige timer på forskjellige forum, og leste andres teorier, og delte mine teorier med andre Lost-fans. Jeg leste laaaaange recaps av hver episode, pleide å se recaps på youtube.

 

Men, slutten ødela virkelig for meg. Jack drømte, og det sluttet med at alle kom i himmelen. Wow. For en skikkelig feig avslutning. Ingen ordentlige svar på noe som helst. Hva var egentlig alt det tullet med Jacob og MIB...

 

Nei, jeg har i sannhet kastet bort 6år av mitt liv...

 

Jack drømte ikke, hvor har du det fra. Jack var døende å valgte å legge seg ned stedet han våknet på øya. Det sluttet der det startet. Følte det kom svar på det meste. Savnet litt om hva som skjedde med Ben, Hurley, Richard, Sawyer, Kate, Miles og Lapidus. Hadde nok ikke passet inn i resten av episoden. Men håper produsentene nevnte hva som skjedde i intervjuet med Kimmel. Jeg vet jo egentlig hva som skjedde med dem, men de ble liksom litt borte når episoden sluttet.

 

Av spørsmål som ikke er besvart så er det noen få som jeg bryr meg om. Hva er asken og hvorfor stenger asken smokey ute. En bekreftelse på mannen i Jacobs hytte. Og hvorfor ble ikke Jack til en ny smokey.

Lenke til kommentar

skuffet.. Hva slags slutt var dette? Ikke kom her og kritiser meg nå, og si at jeg ikke er en ekte fan, bla-bla-bla...

 

Jeg er en av de som var genuint engasjert i serien, fordi jeg trodde at denne serien var dyp, at det var mer under overflaten. Jeg brukte uendelige timer på forskjellige forum, og leste andres teorier, og delte mine teorier med andre Lost-fans. Jeg leste laaaaange recaps av hver episode, pleide å se recaps på youtube.

 

Men, slutten ødela virkelig for meg. Jack drømte, og det sluttet med at alle kom i himmelen. Wow. For en skikkelig feig avslutning. Ingen ordentlige svar på noe som helst. Hva var egentlig alt det tullet med Jacob og MIB...

 

Nei, jeg har i sannhet kastet bort 6år av mitt liv...

 

Han drømte ikke.

 

Hvis du følger litt med på hva Christian sa til Jack, så forklarer han jo det.

 

"Christian: Everything that has ever happened to you is real. All those people in the church… they’re all real too.

 

Jack: They’re all dead?

 

Christian: Everyone dies sometime, kiddo. Some have been before you… some long after you."

 

Alt som skjedde på øya var ekte. Alt i sideways universet er vel en slags.. limbo? Det har ingen spesiell tid. De møttes i kirken når alle var døde i den ekte timelinen. Shannon og Booth døde flere år i forveien, Jack døde nå, Hurley and Ben døde kanskje mange år senere på øya, enten av alderdom eller andre ting.. Når de møttes i kirken var de alle døde og klare til å gå videre.

 

Sånn ser jeg på det hvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...