Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Markløftens effekt fra januar til desember :new_woot:

post-76561-0-53490200-1293915924_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Markløft i seg selv hjelper godt :) Trener jo en del chins og roing også. Markløft med bredt grep er en såpass "ny" øvelse i repertoaret at jeg tror ikke den har rukket å ha en merkbar effekt helt ennå :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Ikke så alt for stor fremgang, men litt er det :)

Tricepsen er det jeg er mest fornøyd med, synes kanskje ikke på bilde men der er jeg fornøyd med fremgangen :)

Dette er 2-3 måneder med litt av og litt på trening. Mest på i det siste.

Før:

post-117435-0-35108300-1296220442_thumb.jpg

Etter:

post-117435-0-89272100-1296220461_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Hva slags blomst har du til høyre på første bildet? Veldig kul! (beklager)

Men det ser veldig bra ut, bra du er fornøyd med kroppen. All grunn til å være :thumbup:

Endret av Matsemann
  • Liker 1
Skrevet

Takk for det :) Det er rart hva bare noen få kg/liten forskjell i fett kan gjøre.

Ang. blomsten så er det et lite tre eller noe? Ikke sånn med spesielt navn som er dødsvanskelig å holde i live. Det er mamma sin, så jeg vet dessverre ikke hva den heter ;)

Skrevet

Den eneste blomsten jeg ser er deg, Julie :love:

hehe, neida... Men du har jammen fått bra kropp! Du er et levende bevis på at styrketrening er oppskriften på hvordan jenter skal få bra kropp, og at man ikke blir stor og klumpete :D

Skrevet (endret)

Måtte finne frem litt gamle bilder for å prøve se om det var noe fremgangen her. Nå er det 2,5 år mellom disse bildene så det er ikke så veldig imponerende akkurat, men det går da sakte men sikkert rette veien hvertfall!

Endret av phax
  • Liker 2
Skrevet

Ser jo veldig tydelig forskjell, phax. På de første bildene er du normalt tynn, mens nå er det bra med muskler. :thumbup: Og ryggen din er bred!

Ang. blomsten så er det et lite tre eller noe?

Tror det var en bonzai(?). Så slike på IKEA i går, hadde jeg ikke handlet så mye fra før av, hadde jeg slengt med en slik. :p

Beklager ot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...