Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Bra størrelse på dere, gutta!

Joakim: fremgangen din har jeg kommentert før ;)

disco: Tror ikke det er så mye fett som trenger å bli borte før du blir deffa. Ser det spretter frem blodover over alt på deg nå :p Spesielt bra armer da! Hva måler du rundt på det tjukkeste?

 

Hehe, var heldig med bildet der og da, noen dager er det null blodårer.

Skuffa over armene, sånn egentlig. De er markerte når jeg flekser.

Måler 32 uflekset og 37 flekset.

Kan eg spørre kor høg, og kor mykje du veg?

edit: og alder?

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra størrelse på dere, gutta!

Joakim: fremgangen din har jeg kommentert før ;)

disco: Tror ikke det er så mye fett som trenger å bli borte før du blir deffa. Ser det spretter frem blodover over alt på deg nå :p Spesielt bra armer da! Hva måler du rundt på det tjukkeste?

 

Hehe, var heldig med bildet der og da, noen dager er det null blodårer.

Skuffa over armene, sånn egentlig. De er markerte når jeg flekser.

Måler 32 uflekset og 37 flekset.

Kan eg spørre kor høg, og kor mykje du veg?

edit: og alder?

180 - ca 79-80kg nå og 25 år.

fb profil og mobilnr også? ;)

Lenke til kommentar

Gode (dvs fine bilder for man fremhever muskler) krever to-tre ting i tillegg til de faktisk mukslene. Godt lys over objektet (lager skygge), korrekt vinkel (blir bildet tatt litt oppover fra siden vil dette utheve ytterligere) og farge på objektet (en brun kropp viser muskler bedre enn en hvit en)

 

Kan nevne at når jeg så på meg selv i speilet i garderoben på svømmehallen (it happens..) så så jeg MYE større ut og var mer markert enn noen av bildene jeg har tatt. Mest pga god lyskilde rett over meg.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Har merket at lys har ekstremt mye å si ihvertfall, men ser ikke helt poenget med å prøve å framheve musklene som mye bedre enn de egentlig er.

 

Forskjell på å fremheve muskler du ikke har og fremheve de du faktisk har ;) I konkurranse jukser de med spray tan og olje. Å stille seg under et lys vil jeg påstå blir det samme som å kle seg i noe som komplimentere fasongen ;)

Lenke til kommentar

Gode (dvs fine bilder for man fremhever muskler) krever to-tre ting i tillegg til de faktisk mukslene. Godt lys over objektet (lager skygge), korrekt vinkel (blir bildet tatt litt oppover fra siden vil dette utheve ytterligere) og farge på objektet (en brun kropp viser muskler bedre enn en hvit en)

 

Kan nevne at når jeg så på meg selv i speilet i garderoben på svømmehallen (it happens..) så så jeg MYE større ut og var mer markert enn noen av bildene jeg har tatt. Mest pga god lyskilde rett over meg.

Enig. Jeg fant nettopp noen bilder fra en tid tilbake. Jeg ser mye bedre ut der enn jeg gjør nå, og da veide jeg 10 kg mindre (jeg er fortsatt tynn/slank).

Lenke til kommentar

Husker når jeg var på deiligst.no i 15-16 års alderen. Da hadde jeg kroppsbilder ute hvor man tydelig så full six-pack, markerte bryst og armer. Alle jeg kjenner, inkl kjæresten min på den tiden, trodde dette var photoshop-jobb. Men det var kun et resultat av rett lys og at jeg var flink å pose.. :p

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med Myrevolution M-factor? Jeg kjøpte dette fordi magen kan bli litt trøblete etter frokostshaken (havre, protein, maltodextrin, laktosefri melk). Jeg har laktoseintoleranse, men M-factor er uten laktose. Jeg blir likevel rimelig kebab i magen. Har før brukt Nutrisport 90+.

 

Også er den så tykk!!

 

Litt feil tråd...

 

Jeg har putta i meg 4 kg av M-factor, men veit ikke hvilke erfaringer jeg skal dele? Det var som et vanlig proteinpulver og smakte bedre enn 90+.

 

Det første jeg tenker på, er at du reagerer på havregryn. Prøv å kutt ut havregrynet, og spis heller frukt som karb-kilde ;)

 

edit: MyoProtein skal forresten være så reint at folk med laktoseintolleranse skal kunne drikke det. Finnes sikkert unntak da.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Faen, så det var feil tråd ja. Får prøve å runde det av.

 

Tingen er at jeg har drukket den samme shaken i lang tid nå, men med 90+ i stedet for m-factor. Alltid fått den greit i meg, men vært litt uggen i magen. Men det kan være havren ja. Kan jeg eventuelt prøve havre uten gluten, om det skulle være det jeg reagerer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...