Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil du ikke synke i fettprosent? Bare bra å ha lav fettprosent, trenger ikke være tynn fordet.

 

Du blir tyngre av muskler også.. -Hvis det er det du tenker på..

 

Skal prøve meg på jeger utdannelse i militæret. Da det er lurt å ha litt ekstra på kroppen, når man skal gå langt og lenge uten mat. All styrketrening jeg har blir funskjon prioritert framfor utseende osv. Men det er ekstra god motivasjonsfaktor å se forskjell på bilder.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor vil du ikke synke i fettprosent? Bare bra å ha lav fettprosent, trenger ikke være tynn fordet.

 

Du blir tyngre av muskler også.. -Hvis det er det du tenker på..

 

 

Skal prøve meg på jeger utdannelse i militæret. Da det er lurt å ha litt ekstra på kroppen, når man skal gå langt og lenge uten mat. All styrketrening jeg har blir funskjon prioritert framfor utseende osv. Men det er ekstra god motivasjonsfaktor å se forskjell på bilder.

 

 

Grunn godkjent.

Lenke til kommentar

Hei. Har nå trent aktivt en veldig god stund(fotball 10 år, boksing 1mnd, treningssenter 1år(ikke så veldig aktiv der, men har nå startet å trene seriøst der også, satt meg opp ett eget program) Var en god del overvektig før, veide 78kg i syvende klasse og jeg var ikke så veldig høy, så har trent meg opp til det jeg har nå.

 

Det jeg ønsker er kommentarer på hva jeg bør gjøre. Er nå 17år, veier 79kg og er ca. 180cm høy. Har også ett lite prosjekt på gang der jeg tar bilder forran og bak hver måned, for å så legge sammen å se framgang på ett år.

 

Det jeg vet hva jeg bør gjøre er:

Mindre fettprosent (holder på med ganske effektiv intervalltrening for tiden og det har gitt resultater på bare tre uker, og mer skal det bli)

Litt mer muskelmasse generelt sett.

 

 

Beklager for dårlige bilder!

post-99049-0-08574400-1290629196_thumb.jpg

post-99049-0-52743500-1290629238_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk det er litt "sexy" for en mann å ha litt mage. Har ikke kjempelav fettprosent selv, om jeg ikke flekser får jeg litt kul på magen, og den liker jeg å feste en hånd på og riste litt ^^, Jeg vil ikke ha lavere fettprosent på magen, jeg vil bare ha mer muskler så fettet blir dratt mer utover. Mer respekt/hensiktsmessig å ha muskler+fett enn ingen av delene i alle fall, synes jeg.

 

Idealmagen/ovekroppen:

 

Till_Lindemann07.jpg(Till Lindemann, vokalist i Rammstein.

 

Edit: leif

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk det er litt "sexy" for en mann å ha litt mage. Har ikke kjempelav fettprosent selv, om jeg ikke flekser får jeg litt kul på magen, og den liker jeg å feste en hånd på og riste litt ^^, Jeg vil ikke ha lavere fettprosent på magen, jeg vil bare ha mer muskler så fettet blir dratt mer utover. Mer respekt/hensiktsmessig å ha muskler+fett enn ingen av delene i alle fall, synes jeg.

 

Idealmagen/ovekroppen:

 

Till_Lindemann07.jpg(Till Lindemann, vokalist i Rammstein.

 

Edit: leif

Det du kanskje ikke vet om Lindemann er at han har vært på landslaget til Tyskland i svømming... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...