Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Aldri? Synes ikke Rammus er så vanskelig å spille. Time en snurrings, kjør på, taunt, gank. Skjønner GODT hvorfor han blir bannet i ranked.

 

Snip.

Nidalee som support? Traps for awareness, spydet, healing, denge driten med pumaen. Er ikke ofte jeg har sett henne som support da. Oftere Taric (stun, healing, burst = win), Janna(pusback + healing, tornadoen), og Soraka(SORAKA TANK LOLOLOL + healing). Soraka er squishy om ikke plassering, items, og masteries er riktig. Morsomt å se folk som tror de kan denge henne, men klarer det aldri. "Wtf, why can't I kill Soraka?"

 

EDIT: Hei Leif!

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nidalee som suppoert?

 

Har vært innom tanken. Men når det kommer til stykket er jo samtlige av de jeg nevnte bedre alternativer i de aller fleste situasjoner. Nidalee har jo også ganske grei damage til harrassing - men velger man Soraka eksempelvis bør man være sikker på at det er nok carries i gamet fra før av til å håndtere dette.

 

Prøvde faktisk Soraka et game i går. Failet. Ser i ettertid at jeg bygde henne helt feil mtp items. Er også fryktelig vanskelig å vinne kamper når man har carries som har 1/5 etter 13 minutter...

 

Men jeg prøver igjen... :)

Lenke til kommentar

Kan få inne noen gode runder med Annie ja, men hu er sykt squishy. Tror du er flink på og holde deg defensivt, eventuelt bygger en litt mer defensiv build. Ho er vel litt som Kennen. Kan du spille så gruser du alt du møter på.

 

Fikk inn et par gode runder med Kayle i går. Trodde ikke hu var så god offensivt som ho er. Gjorde det like bra kill/death/assist vise som carry på laget.

 

BTW: Annie ble en stund bygd som AD champion på grunn av rangen hennes. Ho kunne stå på motsatt side av tårnet, utenfor tower range, og allikevel hitte de på andre siden.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Kommer ikke over hvor mye Annie herjer! Er hun virkelig balansert eller kommer jeg til å få smekk på pungen i nær fremtid? Går jo 30/1/14 støtt og stadig og møter veldig, veldig få andre annies.

 

Annie kan være veldig god tidelig i gamet.. men så fort man får banshees veil eller bare litt ekstra HP og MR, slik at man overlever bursten.. Så syntes jeg ikke annie er noe særlig.. Tåler veldig lite...

Lenke til kommentar

Han har taunt. Lykke til med og kite han når han får fanga deg med det.

 

Han kan taunte en person... 1. Her var det snakk om 1v5 fra rammus sin side, og hvis han da greier å taunte og drepe 1 person og deretter stikke av... ja val så failer laget ditt. Det er ikke værre enn å stunne/roote han når han bruker powerball, dermed kite han etterpå. Worst case scenario er stun/root etter at han har tauntet en, men allikevel burde dere greie å kite han såpass at dere enten dreper han eller at han stikker av igjen uten en kill.

Lenke til kommentar

Mener rangen hans kan nesten nå til en gank top/bot om han står her ca halvveis dit fra mid. Om dere skjønner :)

Ikke en helt enorm range altså. Men synes nesten blinden fra før av er sinnsyk jeg da.

 

Men kan tenke meg han kommer til å bli syk til å ta ganke, og ta folk som stikker av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...