Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fortsatt sjokkert over Riot sin løsning på EU problemene; sette opp et datasenter i USA.

 

Dette kjenner jeg ikke til. Har geniusene der borte greid å sette et datasenter i USA for å løse ting for Europa? Smart stuff...

 

 

Sto på hjemmesiden deres. Serverne er der slik at de kan rute folk over fra både EU og US når brukertallet overgår kapasiteten. Hvis du får 150 ping et game er det mest sannsynlig fordi du spiller på en USE server.

 

Det verste er at Riot har lenge sagt å fikse EU problemene krever mer enn å bare sette opp ny hardware. Og når de først fikser det, så setter de bare opp ny hardware. Når de først er gang syns jeg de kan sette opp flere EU servere. De har råd til det, og de har hatt mer enn nok tid til det.

Lenke til kommentar

Har spilt en god del spill opp gjennom årene, og det skal sies at ingen annet spill har fått meg så sint som League of Legends. Her snakker vi nerdrage til tusen. Pulserende raseri. Innbitt aggresjon. Sprukne blodkar og damp fra ører.

 

Det er meg når jeg akkurat er for sen med endless rage ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt en god del spill opp gjennom årene, og det skal sies at ingen annet spill har fått meg så sint som League of Legends. Her snakker vi nerdrage til tusen. Pulserende raseri. Innbitt aggresjon. Sprukne blodkar og damp fra ører.

 

Det er meg når jeg akkurat er for sen med endless rage ;)

det er meg når endless rage går på cooldown, og jeg likevel dør ;)

Lenke til kommentar

Har spilt en god del spill opp gjennom årene, og det skal sies at ingen annet spill har fått meg så sint som League of Legends. Her snakker vi nerdrage til tusen. Pulserende raseri. Innbitt aggresjon. Sprukne blodkar og damp fra ører.

 

Det er meg når jeg akkurat er for sen med endless rage ;)

det er meg når endless rage går på cooldown, og jeg likevel dør ;)

 

Det er meg når fps dropper til 50, lolololololololol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...