Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mordekaiser vil jeg ikke si er en champion som krever dfg, kan faktisk aldri huske at jeg har sett en. Men derimot gragas, evelynn, ap yi blir iafall ubrukelige nå. Og det å gjøre noe uvanlig som for eksempel Alex Ich på m5 gjør med å gå ap janna blir mye mindre viable enn før pga dfgnerfen. Helt unødvendig spør du meg.

Lenke til kommentar

Mordekaiser vil jeg ikke si er en champion som krever dfg, kan faktisk aldri huske at jeg har sett en. Men derimot gragas, evelynn, ap yi blir iafall ubrukelige nå. Og det å gjøre noe uvanlig som for eksempel Alex Ich på m5 gjør med å gå ap janna blir mye mindre viable enn før pga dfgnerfen. Helt unødvendig spør du meg.

 

DFG på Mordekaiser er must have. Mye lettere å få ulten da!

Endret av Frekvens
Lenke til kommentar

Har du aldri sett en Mordekaiser med DFG? Å se en uten hører til sjeldenhetene. Back in the days når Mordekaiser ble spilt som ren tank var det kanskje ikke vanlig. Gragas og Evelynn er overhodet ikke avhengig av DFG, spesielt ikke Eve som er utrolig sterk selv uten.

 

Jeg tenkte i hovedsak som viable i kompetetivt spill, og det var Ocelote og noen andre progamers som mente det.

Lenke til kommentar

Har du aldri sett en Mordekaiser med DFG? Å se en uten hører til sjeldenhetene. Back in the days når Mordekaiser ble spilt som ren tank var det kanskje ikke vanlig. Gragas og Evelynn er overhodet ikke avhengig av DFG, spesielt ikke Eve som er utrolig sterk selv uten.

 

Eve klarer seg uten DFG, men får jo en sinnsyk burtst med det. Liker selv å gå DFG på de fleste apc.

Lenke til kommentar
Also of note is the soft Elo reset to Twisted Treeline and Summoner’s Rift on November 6. This new date is better in line with the arrival date of new Season 3 content, and gives summoners more time to compete on the Fields on Justice to wrap up Season 2.

ser ut som s2 ender den 6 november

 

also:

jaaw5.jpg

Endret av stelar7
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har det vært mye mer trolls på denne helga? I løpet av lørdag og søndag har jeg ikke spilt ett eneste game uten enten leavers eller feeders. Lurer på om det har noe å gjøre med ip boosten.

 

Har blandede følelser for dfg nerfen, synes dfg var litt vel op, men blir litt for nerfa imo. Vet ikke om jeg kommer til å orke og spille mer ap tristana etter patchen.

 

Vurderer å begynne å spille litt mer 3v3 etter patch, nye items ser ganke nice ut. :)

Lenke til kommentar

Det er slik MMR fungerer. Du møter folk som er lavere en din MMR. Å vinne mot et lag med lavere MMR er lettere enn å vinne mot ett med høyere MMR. Om du da vinner mot et lag med lavere MMR vil du få mindre poeng tilbake og de vil miste mindre poeng. Om du vinner mot et lag med høyere MMR vil du få mer poeng og de vil miste mer poeng. Regner med du vet hvordan MMR i WoW og kanskje SC2 fungerer?

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...