Gå til innhold

Spotify oppgraderes


Anbefalte innlegg

Valgte å gå for premium, litt bedre lyd, samt 0 reklame :)

Å kjøpe en cd til 99,- per måned er jo ikke akkurat dyrt da.

Nå gjenstår det bare å lage mp3 filer av mine 300cd'er jeg har i flac :( (Flac beholdes som backup)

Ny pc, tja, god grunn ihvertfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OrjanP: Nå synes jeg de skal ha litt cred for å ha passet på at det fungerer utmerket i Wine. Det er mye som ikke gjør det.

I den nyeste versjonen stemmer dessverre ikke det. Man kan ikke spille av mp3-filer, fordi de mente dekoderen i Wine var for ustabil, så de deaktiverte det (det er mulig å omgå det, men det er vel litt tungvindt, og vet ikke hvor bra det vil funke). Det funker heller ikke å logge inn på Facebook. Dette betyr at vesentlig funksjonalitet mangler. Det er mange som venter på native Linux klient. Spørsmålet er om de bryr seg og når det i så fall kommer...

Og er du sikker på at det er de som har passet på at det funker i Wine?

Lenke til kommentar

Tja, de har giddet å linke til wine fra nedlastningssiden, og jeg har hørt om svært fp som har hatt problemer med den første versjonen. Jeg ser jo nå nå du sier det at Twitter/facebook-deling ikke fungerer. Og jeg får importert musikken min, men det hjelper jo ikke mye når jeg ikke får spilt den. :p

Lenke til kommentar

Valgte å gå for premium, litt bedre lyd, samt 0 reklame :)

Å kjøpe en cd til 99,- per måned er jo ikke akkurat dyrt da.

Nå gjenstår det bare å lage mp3 filer av mine 300cd'er jeg har i flac :( (Flac beholdes som backup)

Ny pc, tja, god grunn ihvertfall

Er det ikke bedre å konverter til ogg vorbis 320, som er samme som premium har?

Lenke til kommentar

Valgte å gå for premium, litt bedre lyd, samt 0 reklame :)

Å kjøpe en cd til 99,- per måned er jo ikke akkurat dyrt da.

Nå gjenstår det bare å lage mp3 filer av mine 300cd'er jeg har i flac :( (Flac beholdes som backup)

Ny pc, tja, god grunn ihvertfall

Er det ikke bedre å konverter til ogg vorbis 320, som er samme som premium har?

Spotify støtter ikke ogg for lokal musikk. :thumbdown: Idiotisk, siden programmet teknisk sett kan spille av ogg.

Lenke til kommentar

hmm... de har også fjernet muligheten til og se om spillelista di mangler sanger:S

De har ikke fjernet den, men gjort den umulig å skru av. Derfor vises den ikke i preferences. Grunnen til at de har gjort det er at man nå kan spille av disse sangene hvis man har lagt de inn som lokal musikk fra pcen, og da lønner det seg å se de. Tidligere ble de vist i rødt, nå i grått.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...