Gå til innhold

Spotify oppgraderes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble spurt for et par sider siden, men glemte å quote, skal prøve å gengi quote'n

 

En dude sa

Er det 320kbps OGG på den mobile klienten også, isåfall hører jeg godt forskjell på Spotify og FLAC

 

Nei, du får ikke 320kbps på mobile klienter, der kan du velge mellom høy og lav som representerer 96kbps og 160kbps (hvis ikke jeg husker feil), og den laveste av de er default.

 

Slike er det også med PC versjonen, selv om du betaler for Premium, så står den default på 160kbps, så da må man inn på Edit | Preferences... og huke av for Enable high bitrate.

Lenke til kommentar

Hvordan blir det å synce mot ftpserverere?

Hvis du mounter ftp-serveren, kan du bruke den akkurat som en lokal disk.

 

Noen som har fått til å synce egne sanger mot Android?

Tror det må komme en oppdatering av Android versjonen før det går, og det har ikke kommet enda...

 

Fungere iallefall ikke i linux (wine+spotify) da jeg ikke får spilt av mp3-filene i det hele tatt og får heller ikke synkronisert med facebook.

Står her at de har disabla mulighet for å spille mp3 i wine, fordi dekoderen er ustabil... Facebook-problemet er det også mange som har under wine.

Lenke til kommentar
Fungere iallefall ikke i linux (wine+spotify) da jeg ikke får spilt av mp3-filene i det hele tatt og får heller ikke synkronisert med facebook.
Står her at de har disabla mulighet for å spille mp3 i wine, fordi dekoderen er ustabil... Facebook-problemet er det også mange som har under wine.
Bra det ikke bare var meg da :)
Lenke til kommentar

Jeg lastet ned manuelt nå. Fortsatt .23-versjonen. :/ Er usikker på om jeg skal fortsette med Spotify eller hoppe over til Wimp, og at Wimp er langt mer innholdsrikt enn spotify bortsett fra musikken, er et klart pluss. I tillegg kan jeg ha Spotify gratis som reserve om det er noe jeg ikke finner på Wimp, mens jeg ikke har mulighet til det andre veien.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

For dere som sliter med å installere

 

"So how do you get the new version? We’ve started rolling out the update to users today, however, it will take us a number of days to get it to everyone. Once we’re ready to update your account it will happen automatically upon restart so you won’t need to do anything."

 

anyway. Jeg har spotify filen til mac . så hvis noen er interessert så kan jeg sende link til den nye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...