Gå til innhold

Spotify oppgraderes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

99 kr mnd er vel først og fremst mye for tenåringer og studenter. For folk i fast arbeid er det en heller liten kostnad.

99 kroner er to halvlitere, eller én dvdfilm hvis man betaler for slikt. Det kan jeg godt ofre for en måned med Spotify på telefonen og helt uten reklame.

Lenke til kommentar

Går det ann og spille av lokale sanger i offline mode uten premium?

Med mindre de har endret på dette i dag, så er svaret nei. Offline spillelister er forbeholdt premiumbrukere. Sitter på jobb nå og hører på Spotify via telefonen min, og det er glatt verdt de 99,- pr mnd. Gleder meg til å komme hjem og prøve nykommeren :)

Lenke til kommentar

99 kr mnd er vel først og fremst mye for tenåringer og studenter. For folk i fast arbeid er det en heller liten kostnad.

Og si meg, hvem er målgruppen til Spotify?

Målgruppen er, eller burde være, alle musikkinteresserte. At ungdom er i flertall skyldes primært at de er mest åpne for ny teknologi. Eks. aldersgruppen 25 - 40 år er en stor andel i arbeid.

 

Mulig prisen burde ha vært noe lavere.

Endret av cmptrwlt
Lenke til kommentar

De lar den automatiske oppdateringen gå over noen dager for å ikke overbelaste serverne. For de som vil teste dette med en gang kan man gå til www.spotify.com og laste ned den nye versjonen manuelt.

Versjonen som er på www.spotify.com er fremdeles den gamle. Finner ikke en ny versjon noe sted hvertfall.

Lenke til kommentar

Går det ann og spille av lokale sanger i offline mode uten premium?

Med mindre de har endret på dette i dag, så er svaret nei. Offline spillelister er forbeholdt premiumbrukere. Sitter på jobb nå og hører på Spotify via telefonen min, og det er glatt verdt de 99,- pr mnd. Gleder meg til å komme hjem og prøve nykommeren :)

Med lokale filer mener han dine egne MP3er, som er nytt pr. i dag. Det krever ikke premium tror jeg.

 

De lar den automatiske oppdateringen gå over noen dager for å ikke overbelaste serverne. For de som vil teste dette med en gang kan man gå til www.spotify.com og laste ned den nye versjonen manuelt.

Versjonen som er på www.spotify.com er fremdeles den gamle. Finner ikke en ny versjon noe sted hvertfall.

Jeg fikk den nye fra Spotify.com, så da er det vel kontoen som må aktiveres tenker jeg.

Lenke til kommentar

99 kr mnd er vel først og fremst mye for tenåringer og studenter. For folk i fast arbeid er det en heller liten kostnad.

Og si meg, hvem er målgruppen til Spotify?

Målgruppen er, eller burde være, alle musikkinteresserte. At ungdom er i flertall skyldes primært at de er mest åpne for ny teknologi. Eks. aldersgruppen 25 - 40 år er en stor andel i arbeid.

 

Mulig prisen burde ha vært noe lavere.

Spotify's ønskede målgruppe er vel alle musikkinteresserte, men om vi skal segmentere frem en målgruppe her og nå vil jeg tippe dette er aldersgruppen 14-25 år. Det er nemlig vi som ikke ønsker å betale noe i det heletatt for musikk, og skal ha det enklest mulig.

 

Målgruppen utvides selvsagt etter hvilken markedsføringsinnsats Spotify gjør, og tiden selvsagt.

 

Håper de får det til skikkelig, for jeg syntes Spotify er et genialt konsept!

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å kjøpe spotify før jeg kan høre på musikk jeg har lagret på maskinen min, har masse som ikke finnes på spotify.. Ubrukelig med 2 spillere, uansett er kvaliteten på premium litt laber.

What? Det er jo nettopp dette som blir mulig med denne oppdateringen.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd og la spotify oppdatere track album og artist info på lokale filer ?

 

Jeg lurer litt på hvordan d kommer til og gå og importere hele mp3 bibloteket midt , er mye dårlig tagget musikk :p

 

Og takk for post av oppdatert fil , på jobben funka d glatt og laste ned rett , me da sitter jeg på en uk ip , når jeg kom hjemm fikk jeg bare den gamle fila .

 

 

EDIT : jeg må si meg imponert at den la masse sanger som var i ukruatefilformater inn på lista for så nekte og spille de ..... :thumbdown:

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...