Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!


fanelli

Anbefalte innlegg

Noen som husker når de pleier å legge ut sensorveiledningene? Skulle gjerne ha tatt en titt på mikroøkonomi og finansregnskap og regnskapsanalyse

 

Noen ganger kommer de fort noen ganger utrolig treegt. Sendte mail til kursansvarlig i mikro å spurt om fasten. Fikk til svar at det var eksamenskontoret som la den ut, men når kunne han ikke svare på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg VET at jeg har 2 rette på del 1 og flere oppgaver som er rett fremgangsmåte,men ikke riktig svar, og 5 rette på del 2 og 7 rette på del 3. Tror dere at jeg består da? :)

vi skal jo få uttelling for svar som har rett fremgangsmåte står det på selve eksamen.. hm.. er sååå usikker!! håper noen har litt peiling :)

 

Snakker selvfølgelig om BØK3411:)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke satse på rett svar i samme slengen?

 

Så noen hadde skrevet fasitsvar her på forumet.. På f.eks. oppgave 6, så skulle man vel lage et sånn nominell ks-budsjett greie, men jeg kom bare til å lage resultatbudsjettet, så håper selvfølgelig at jeg får pluss for det, i og med at det er tall som skal inn i ks-greia.

Lenke til kommentar

Regner med å få A på økonomien. Her er mitt løsningsforslag ;)

 

1.blablalba

2.3%

3. bank A

4.100 000

5.23,88%

6.2,39 millioner

7.16,35%

8.25,25 millione

9blablabla

10.blablalbal

11.4250

12.32 millioner

13.64890

14.600 enheter

15.1,5millioner kroner

16.blablabla

17.blablabla

18.blablabla

19.E

20.F

21.880 000

22.24150000

23.3 millioner

24.80 dager

25: 2010 9 mill

2011: 12,984 mill + blablabla

 

Sjekket at dette er korrekt?

 

fant ut at jeg glemte å legge til utrangeringsverdien for 21, dette gjorde at jeg mistet karakteren B mest sannsynlig... Jeg har en fantastisk evne til å surre med sånt :(

Lenke til kommentar

Vi hadde jo en innlevering i MET29101 Matematikk for økonomer, og jeg skrev feil studentnummer, så jeg fikk F på den. Hvordan er mulighetene for å kunne ta denne innleveringen på nytt? Jeg kan vel ta den til våren igjen?

 

Hei!

 

Send en mail til [email protected], eller sjekk om faget tilbys som kontinuasjonsfag til våren ved å gå inn på studiehåndboka på www.bi.no. Jeg er rimelig sikker på at du kan ta innlevering på nytt neste semester!

 

Mvh

 

M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...