Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!


fanelli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, var ikke på informasjonsmøtet om utenlandsstudiene. Noen som orker å gi en kort oppsummering, enten her eller på PM

 

Hei,

 

jeg ville sendt/ringt en generell henvendelse til

 

Contact Information

[email protected]

Phone (+47) 46 41 02 27

 

eller gått inn på følgende nettside for å lese mer om utvekslingsmuligheter. Har selv vært i både Kina og US gjennom BI; så hvis du har noen spm om disse landene kan jeg gjerne hjelpe deg!

 

http://www.bi.no/no/Heltid/Bachelorstudier/Markedsforing/Utveksling1/

 

Mvh

 

M

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal du konte mye eller?

 

Jeg har tydeligvis 10. mai, 31. mai og 4. juni + valgfag. Håper det er noen interessante valgfag som har eksamensdato mellom 17. mai og 23. mai..

Skal konte 2 fag grunnet sykdom tidligere - så blir første forsøk. Er så mye bedre å ta opp slike fag på våren da man har 1 måned ekstra lesetid.

 

Forøvrig har jeg allerede "regnet inn" valgfaget inn i lista der. :)

Lenke til kommentar

Skal du konte mye eller?

 

Jeg har tydeligvis 10. mai, 31. mai og 4. juni + valgfag. Håper det er noen interessante valgfag som har eksamensdato mellom 17. mai og 23. mai..

Når det gjelder fag mellom 17 og 23 mai kan du velge mellom følgende? (antar at du er 2. klassing)...

 

Anvendt mikroøkonomi (21.5)

Logistikk (21.5)

Logistikk og markedsføringskanaler (21.5)

Overtalelse i teori og praksis (22.5)

Utviklingsøkonomi (23.5)

 

Noen av de er jo nogenlunde spennende... :)

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Sensorveiledning til Peronalledelseseksamen ligger her

 

Ikke akkurat mye som var overraskende, men jeg har likevel en dårlig følelse..

 

Skal du konte mye eller?

 

Jeg har tydeligvis 10. mai, 31. mai og 4. juni + valgfag. Håper det er noen interessante valgfag som har eksamensdato mellom 17. mai og 23. mai..

Når det gjelder fag mellom 17 og 23 mai kan du velge mellom følgende? (antar at du er 2. klassing)...

 

Anvendt mikroøkonomi (21.5)

Logistikk (21.5)

Logistikk og markedsføringskanaler (21.5)

Overtalelse i teori og praksis (22.5)

Utviklingsøkonomi (23.5)

 

Noen av de er jo nogenlunde spennende... :)

 

Virkelig. Jeg må se an hvordan mikroeksamen går i starten av desember, men anvendt mikro virker interessant!

Endret av Scott1
Lenke til kommentar

Jeg tror mange neglisjerer etikk-delen i SPÅ2901, noe som nok kan føre til ganske kraftig trekk.

 

Er det forresten noen på andreåret som har bestemt seg for vårens valgfag? Det er jo ikke så lenge til man må velge...

 

Akkurat det jeg har gjort. Får bruke de siste dagen på etikken, og håpe på det beste :)

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det før sensorveiledning publiseres etter eksamen (Bedriften) ? Og, hvor publiseres den?

 

HER

 

Pleier å være noe før karakterene kommer. Kan være i morgen eller om en uke eller to :p. Men send en mail til foreleseren din. Han/hun har den allerede, og jeg har flere ganger fått de til å legge den ut på itslearning med den taktikken ;)

Endret av Doffeo
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke norsk/engelsk ordbøker man kan ha med på eksamen i Business Communication in English - Written Intercultural and Ethical Awareness?

 

Er det greit så lenge det står på ordboka at den er godkjent for bruk på universitet?

Ordboka jeg har liggende er noen år gammel rett og slett. Kjipt å komme på eksamen med en ordbok man ikke har lov til å bruke!

Endret av offside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...