Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan få jenter sprengkåte?


Gjest gutt

Anbefalte innlegg

Hei! :D Hvordan er den beste måten å få en jente kjempekåt? Jeg og kjærsten ligger ofte på senga og koser.. jeg blir kjempekåt, men ho blir vell ikke så veldig.. :ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gni underlivet ditt mot hennes. Vis at du virkelig vil ha henne! Ta kontrollen og kyss heftig mens du tar litt overalt på henne.

 

Funker strøkent når typer gjør dette på meg :thumbup:

 

Du beskriver det godt det jeg gjør med dama!

 

Viss vi ligger i senga feks, så pleier jeg å kysse hu bare vanlig, mens jeg tar hu på magen og rundt der.

 

Så kan du kysse hu litt mer, ta litt overalt, legg deg over henne.. Kyss henne på halsen, bit litt i øret, gni hånda di over der nede, og resten kommer av seg selv ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

e kan gi deg et skikkelig godt tips så å si ALLE jenter tenner skikkelig på..

 

 

Det første er allerede nevnt, altså kyssing på halsen. Her må du gå rooolig fram jobb deg så litt opp mot øret hennes, lek litt med det før du kysser henne nedover mot brystet..

Over brystene rett under halsen er mange jenter veldig ømme..

 

Om dette tenner henne nok, er du klarert inngang nedentil ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ordne deg litt generell kunnskap om erogene soner, og hvordan tiltrekningsmønsteret til kvinner er.

 

Ta deg god tid, bruk hender og tunge på hele kroppen. Ikke rør kjønnsorganet for etter en stund, pin henne skikkelig. Ikke knull henne før hun trygler på sine knær.

 

 

Evt om du har det travelt: sleng henne opp etter veggen, la hun se hvordan du ikke klarer å kontrollere henne fordi du må ha henne, ta tak i håret ved nakken og bruk det til å guide hodet hennes i stillingen du vil ha, småbit henne i nakken/øret, hold hendene fast over hodet samtidig som du bruker tungen overalt. Sleng henne på sengen, riv av klærne og knull henne doggystyle mens du holder et godt tak i håret og et rundt ene brystet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...