Gå til innhold

two player spill for kjærestepar


Xarus

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg og dama lurer rett og slett på om det finnes ett godt 2 player spill vi kan spille? gjør ikke noe om det er litt barnselig, ser ikke ett skytespill, det spiller jeg heller alene:) tips og forslag til spill vi kan spille mot og med hverandre setter jeg pris på:) takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er til xbox ja, og little big planet er vell ikke på xbox:S

stemmer

Hva med littel fat pricess mener det er til xbox360 :)

syns det er søtt du vil spille med jenta de jeg :)

 

er det sånn arcade du får kjøpt på xbox marked eller får du det i butikken ? hehe, joda:) spilling er gøy og sosialt, så hvorfor ikke spille med dama;);)

Lenke til kommentar

er til xbox ja, og little big planet er vell ikke på xbox:S

stemmer

Hva med littel fat pricess mener det er til xbox360 :)

syns det er søtt du vil spille med jenta de jeg :)

 

er det sånn arcade du får kjøpt på xbox marked eller får du det i butikken ? hehe, joda:) spilling er gøy og sosialt, så hvorfor ikke spille med dama;);)

får det i butikk ja :)

Lenke til kommentar

er til xbox ja, og little big planet er vell ikke på xbox:S

stemmer

Hva med littel fat pricess mener det er til xbox360 :)

syns det er søtt du vil spille med jenta de jeg :)

 

er det sånn arcade du får kjøpt på xbox marked eller får du det i butikken ? hehe, joda:) spilling er gøy og sosialt, så hvorfor ikke spille med dama;);)

får det i butikk ja :)

 

nå vet ikke jeg hva dette spillet handler om i det hele tatt, så må nesten sjekke litt rundt det:) takk for tipset ^^

Lenke til kommentar

Sonic & Sega All-star racing er ganske kult. Joda, det er mistenkelig likt Mario Kart, men hva gjør det når Mario Kart kun er til Nintendo? ;)

 

Lego Batman er også utrolig morsomt. Lego Indy er kanskje bedre teknisk sett, men det ble for seriøst for meg. Lego Star Wars 2 er det ultimate lego-spillet for meg, men det er fordi jeg elsker de gamle star wars filmene.

Lenke til kommentar

Viva Pinata-spillene(bortsett fra Party Animals) fungerer kjempebra hvis kjærsten din skjønner hva hun skal gjøre. Eller at du lærer henne det.

 

Forloveden min sitter å spiller det litt innimellom, når jeg ikke er opptatt med mine litt mer voksende spill som Borderlands og Splinter Cell nå for tiden.

Lenke til kommentar

Hvilken platform er det snakk om? :p

 

Anbefaler Little Big Planet på PS3 :) veldig artig spill :p

eller alle andre bilspill? :p ganske gøy det å :p eller slossespill slik som Tekken osv :p

 

 

Du er på Microsoft kategorien krever ikke utdanning for å forstå hvilken platform det skal være på....

 

haha x)

gikk på siste 24 timer og la ikke merke til hvilket forum det var posta i x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...