Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med inntoget av Sony Ericsson Xperia X10 var plutselig ikke Nexus One særlig interessant lenger...

 

Stort sett terningkast 6 over hele fjøla.

 

 

Android 2,1u1 på Nexus One da...

Kommer straks oppgradering til Android 2.1 på X10'n også, så det er helt uvesentlig.

 

Og AMOLED. Og penere :fun:

AMOLED suger som det sies av andre her, og X10 er enormt mye penere enn Nexus. Det tror jeg så godt som alle vil være enige om...

 

 

Android sitt moderskip Nexus har rett og slett havnet i bakleksa sammenlignet med en annen Android-telefon, altså X10.

 

 

"Snart" en oppgradering kan bety så mangt. HTC skulle oppdatere Hero til 2,0 straks det kom ut. Tiden har gått og de lover nå en oppdatering til 2,1u1. Den skal visstnok komme omtrent i april...

 

Nå er faktisk SE flink til å oppdatere sine andre telefoner så vi får håpe de er like raske med X10. :)

 

 

At SE kicker ass på selv flaggskipet til Google selv er fantastisk gode nyheter, SE trenger en seier.

Lenke til kommentar

Hopp!

 

N1 og Android marked problematikk.

 

Jeg har bare tilgang til apps som er gratis, noen som vet hvordan man får tilgang til hele markedet?

 

Jeg har roota tlf og lastet inn ny ROM og den pakka der (arrester meg gjerne om jeg uttaler meg feil her:), så nå gjenstår det kun å få tak i apps som jeg kan betale for.

 

Yesyes

Lenke til kommentar

Installer Market Enabler (det ligger ikke på Market, du må laste det ned fra den nettsiden) for å kjøpe apps. Gå til Settings list og hold inne på en operatør for å "fake" denne. Da vil Market tro at du er i det landet og du vil kunne kjøpe apps. Prøv f.eks. o2 eller t-mobile.

 

Yes, fant det ut. Men jeg får likevel ikke opp "paid" i marked. Dvs jeg får opp Top Free og just in, noen av disse kan man betale for.

Prøvd på både o2 og t-mobile.

 

tips?

Lenke til kommentar

Har bestill nexus nå, og den skal være levert hos jetcarrier.

Men hvordan kan jeg få det bekreftet? sporet pakken hos "Fedex"(?) og der sto det levert, men står det inne på jetcarrier at den er mottat? eller hører jeg ikke noe før den er på flyet?

Lenke til kommentar

Yes, fant det ut. Men jeg får likevel ikke opp "paid" i marked. Dvs jeg får opp Top Free og just in, noen av disse kan man betale for.

Prøvd på både o2 og t-mobile.

 

tips?

 

Bruk en task killer på marked app'en og prøv igjen :)

 

Samme greia, men er strengt tatt ikke verdens undergang: )

Lenke til kommentar

Prøver å legge inn APN for datatrafikk for mitt Ventelo-abonnement. Noen som har gjort dette på N1?

 

Hva fyller jeg inn?

 

Name: Ventelo Internett

APN: internet.ventelo.no

Proxy: <not set>

Port: <not set>

Username: <not set>

Password: <not set>

Server: 9201

MMSC: <not set>

MMS port: <not set>

MCC: 242

MCC: 01

Autentication type: none

APN type: <not set>

 

Hvis noen kunne hjelpt meg med dette, ville jeg vært evig takknemlig!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...