Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri tatt poenget med å pakke telefonen inn. Nå som mange telefoner har touchskjerm skjønner jeg ihvertfall ikke poenget...

 

Nå er det jo ikke slik at en bruker gamle stoffposer med et gjennomsiktig (ihvertfall delvis) vindu laget av plast. Det de mener er en gjennomsiktig film av plast som en klistrer utenpå mobilen (alla sypen invisible shield fra Zagg. com), som gjør at en ikke får riper, uten at telefonen endrer karakter av den grunn.

Lenke til kommentar

Okei, telefonen er LEKKER rett ut av eska. Så legger man på no nasty klistremerkeplast så blir den A) styggere og B) skjermen har dårligere respons. Eneste plusset er at tullingen som kjøper telefonen brukt fra deg får en telefon som kanskje ser litt bedre ut.

 

Min Hero brukte jeg som jeg ville, uten noe deksel, og jeg mistet den iblant som man pleier. Men er flink (av vane) til å ikke putte mobil og nøkler i samme lomme. Da jeg skulle selge leitet jeg febrilsk etter skader men den så fortsatt veldig bra ut! Ingen synlige hakk eller skrammer i hverken ramme eller skjerm. OM det hadde vært skader på den så hadde jeg tapt noen hundrelapper, men den summen betaler jeg gledelig for å ikke vandre rundt med mobilen vakuumpakket og stygg med en skjerm som reagerer dårligere enn den burde.

 

Samme er storyen med Nexus One som jeg har hatt siden januar. Den har vært i bakken noen ganger og i flisene på badet, men ser fortsatt bra ut. Kondominnpakning utgår.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Okei, telefonen er LEKKER rett ut av eska. Så legger man på no nasty klistremerkeplast så blir den A) styggere og B) skjermen har dårligere respons..

 

 

Scenarioet du beskriver nå er for meg helt ukjent..Har selv hatt plast-film på skjermen på min snart 2år gamle iPod touch, og etter jeg byttet denne filmen rett før jeg fikk min Nexus One, fremstod den som NY! Den blir heller ikke "STYGGERE", og ikkje minst, skjermen har IKKE dårligere respons av at du har en tynn plast-film over skjermen.Det var min mening..

Lenke til kommentar

Den blir IKKE styggere, baksiden ser til og med mye bedre ut :)

Du får bedre grep på telefonen, det som kalles fingermerker husker jeg ikke hvordan ser ut, og den er heller ikke dårligere respons :)

 

Også får jeg ny invisibleSHIELD hvis den blir litt skadet "mens den beskytter dingsen min"

Og første gangen den blir skadet og velger å få en ny, må du ikke sende inn det brukte.

Lenke til kommentar

Med inntoget av Sony Ericsson Xperia X10 var plutselig ikke Nexus One særlig interessant lenger...

 

Stort sett terningkast 6 over hele fjøla.

 

 

Android 2,1u1 på Nexus One da...

Kommer straks oppgradering til Android 2.1 på X10'n også, så det er helt uvesentlig.

 

Og AMOLED. Og penere :fun:

AMOLED suger som det sies av andre her, og X10 er enormt mye penere enn Nexus. Det tror jeg så godt som alle vil være enige om...

 

 

Android sitt moderskip Nexus har rett og slett havnet i bakleksa sammenlignet med en annen Android-telefon, altså X10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...