Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, har spilt minecraft en stund nå, har for det meste drivet og utforsket et helt utrolig svært hulesystem. Er egentlig bare 4-5 hele fjell som er uthulte. Tar en stund å få utforsket alt! Anyways, lurte på om dere hadde noen gode tips til for å finne veien tilbake til overflaten? Roter meg ofte bort... Tenkte om det fantes noe ala "brødsmuler" som jeg kan legge fra meg for å finne veien tilbake.

 

Jo, og det er en spesiell hule som jeg ikke kan gå inn i fordi det hele tiden spawner zombier og skjeletter der. Hvorfor er det så utrolig mange i akkuratt den hulen?

Lenke til kommentar

Bruker ingen tips eller triks funnet på nettet. Ser noen viser til mincraft wiki siden. Har spillt det en stund nå, og fått meg crafting benk, pickaxe, spade, sverd, fakkel og en kiste (dobbel). Sitter å prøver ut uttallige forskjellige kombinasjoner. men lite lykke så langt.

 

Anyway, noen som har lagt merke til at noen zombier skyter piler?

Lenke til kommentar

Bruker ingen tips eller triks funnet på nettet. Ser noen viser til mincraft wiki siden. Har spillt det en stund nå, og fått meg crafting benk, pickaxe, spade, sverd, fakkel og en kiste (dobbel). Sitter å prøver ut uttallige forskjellige kombinasjoner. men lite lykke så langt.

 

Anyway, noen som har lagt merke til at noen zombier skyter piler?

 

Denne siden her skal hjelpe deg med forskjellige komboer: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...