Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-iQOhuGs2

Støtter betalversjonen Mac ?

 

Vist mac-en din støtter Java så skal den støtte Minecraft.

 

Hadde en kompis som prøvde det på sin mac men hans er gammel og hadde sikkert utdatert java også. For enkelhetesn skyll var letter å la han låne laptopen min mens vi spilte, så vi fikk ikke tested det skikkelig.

 

Men ja, er ganske sikkert på at det skal fungere.

Endret av Slettet-iQOhuGs2
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg måtte jo investere disse 10 euroene i spillet etter å ha lest litt her og på gamer.no.

 

lurer på en liten ting eller to.

 

Hva trenger man for å få fikset seg lys så det går an å se noe i mørket og er det noen muligheter for å få tilbake helse?

 

lys, eller fakkler lager du ved å crafte en pinne og en bit coal på toppen. da får du 4 fakkler

 

Healt kan fås tilbake ved å spise gris. drep grisene og de vil random droppe 1-2 biter kjøtt. spises ved å ha det i hånden og trykke høyre museknapp. rått kjøtt healer 1,5 hjerte, stekt i ovn healer 4

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Minecraft 2 bare MÅ bygges på 32 bit. Det gir mer variasjon i farger. De bør også gå vekk fra cpu og la det gå på gpu kjerner.

 

Det hadde vært tøft å kunne grave seg tuneller med en spade eller en maskin. Da jeg spillte minecraft fikk jeg litt hodepine på grunn av de uskarpe teksturene.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...