Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje prøve å slette/rename bin mappa å se om det funker

Jeg har prøvd. På to forskjellige maskiner, med både kablet og trådløst nett. Null suksess.

Skrevet

yep for ikke lastet ned heller, godt å vite at jeg ikke er den eneste som har problemer da, trodde det var det trege nette mitt

Skrevet

Noen som vet om noen kjekke SMP-servere med monstre på?

Dreamcraft.no sin server er SMP/PVP med monster :)

Men det er nede nå pga at vi venter på en ny versjon hmod.

Skrevet

Hm... Har ikke tekst mere..

Noen andre som har samme problem?

Avslutt og last ned den nyeste av minecraft. Den innholde fix for chaten (vist du enda kjøre beta)

Skrevet

Hm... Har ikke tekst mere..

Noen andre som har samme problem?

Avslutt og last ned den nyeste av minecraft. Den innholde fix for chaten (vist du enda kjøre beta)

Ja, det var vist en bug ja. Løste seg ved å starte på nytt.

Skrevet

Hva er det dere server-driftere bruker i disse betadager? Sliter med å finne en mod som kan whiteliste og som fungerer per idag.

hMod er midlertidig ute av drift.

Skrevet

Har et spørsmål. Nå har jeg testa minecraft på nettet gratis via hjemmesiden til minecraft. Var ganske morsomt å dille med. Ser det er mange som kjøper seg hele spillet. Hva er poenget med det? Hva blir forskjellen?

Skrevet (endret)

Kjører uten noen ting på serveren jeg hoster nå, men det er ikke så mange brukere at det gjør noe. Du kan jo sjekke ut Git'en til hMod, så de i allefall hadde noen oppdateringer der i går. Vet ikke hvor godt det fungerer og du må kompilere selv, men det er kanskje verdt et forsøk.

Edit: Beklager dobbelpost.

Endret av Rockie
Skrevet

For min del kjøpte jeg det fordi jeg hater å spille via browser, og liker mye bedre å ha spillet klart fra desktopen. Man kan også spille multiplayer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...