Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wooops, der var visst klokka nesten to. :p

Har bygget meg et slott på toppen av et fjell/svevende platå. Ikke veldig vakkert akkurat, men er jo det første jeg har bygd.

PS: Dette spillet er avhengighetsskapende, ikke begynn og spill! (fritt sitert etter div. tobakksprodukter)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bygd mobmaskin eg òg. Den er berre 16x16 innvendig, og den har berre 6 etasjer hittil. Får fullt inventory på rundt 3 timar, lot det stå på då eg var på kino. Er usikker på når det blei fullt.

Nå må eg fokusere på å lage torches som ein gal, og byggje meir på tårnet etter haloween :p

Skrevet

Gawd, er så gira på å spille. Men er litt "kjedelig" å spille alene. Mye artigere online, gleder meg til survival greiene er fikset skikkelig der. Pluss minecart :love:

Skrevet

For min del kan hele oppdateringa, med nye monstre, nye blokker og alt, gå like til helvette så lenge bare minecarts, redstone og furnace blir fiksa i multiplayer.

• Liker 2
Skrevet

Er ikke dårlig i engelsk, men jeg var faktisk ikke klar over at smelteovn heter furnace. Ikke akkurat det ordet jeg bruker oftest, hverken på norsk eller engelsk :p

Skrevet

kan ikke sove fordi at jeg er så spent på grunn av haloween oppdaterngen :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot:

kan ikke sove fordi at jeg er så spent på grunn av haloween oppdaterngen :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot:

*oppdateringen

• Liker 2
Skrevet

"Åh, ja, jeg har mange flere spillideer. For eksempel planlegger jeg å en dag vise verden hvordan et romhandelsspill bør se ut!"

- Notch

Endelig. Håper han driter ut alle de andre møkka selskapene der ute som ikke kan lage gode spill.

• Liker 2
Skrevet

"Åh, ja, jeg har mange flere spillideer. For eksempel planlegger jeg å en dag vise verden hvordan et romhandelsspill bør se ut!"

- Notch

Endelig. Håper han driter ut alle de andre møkka selskapene der ute som ikke kan lage gode spill.

er ganske enig :!: :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...