Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen strøm å skru på... Redstone som du iherdig kaller strøm er ikke strøm. Troll

Eneste som man kan bruke redstone til på skinner er å forandre retningen på sporet.

 

For å få disse "vognene" til å gå så plasserer man en ovn i vognen og laster denne med kull.

Eventuelt kan man bruke Autocart, eller lage boostere.

 

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=35905

 

Les her først ffs =)

Lenke til kommentar

Tja var en del graving i og ved vannet jeg ikke skjønte noe av.

 

Hvor mye fortere går det med båt enn å gå langt i gruvene?

Tror ikke dette er det beste når jeg graver under jorda.

Da er gruvetogene bedre, men jeg vet ikke hvordan jeg skrur på strømmen og får dem til å gå rundt på skinnene.

går fortere enn å gå, men tar lit tid å lage. det ser jo kult ut å ha en undervanns vei med "heis" + man trenger mye iron for å lage skinner.

Endret av D02
Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt hvor mye raskere den var oppover jeg heller. Gjør vannet at man klatrer fortere i stigen? Jeg bruker som regel minecarts opp og ned fra gruvene mine jeg, fungerer bra det og. :) Evt en water-elevator med båt, men orker sjelden å lage det.

 

Apropos gruver, har akkurat startet en ny. Det er så sykt mye lava rundt der jeg begynte at det ikke er morsomt en gang. Tror jeg må holde meg over nivå 10, så kanskje jeg unngår det verste, men det er fortsatt en del lava over det og. -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...