Gå til innhold

Spillertråd - Javier "Chicharito" Hernández


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er han så absolutt kapabel til. En så hvor kjapp han var inn i boksen + at han hele tiden lå på offsidegrensa og leita etter muligheter. Sånt smitter også over på de andre spillerne og vi får flere spillere i angrep enn vi vanligvis får.

 

Jeg ser for meg et sted mellom 12-18 mål denne sessongen. Får han spille mye så kan han fort score flere også.

Lenke til kommentar

Har fått virkelig troa på denne lille fjotten. Har gjort det utrolig godt så langt, selv om vi ikke har møtt noe ordentlig motstand utenom Chelsea. Kommer nok til å score jevnt, og 10 mål er ikke urealistisk om han spiller jevnt og holder seg skadefri. Føler plutselig at spissproblemet (også kalt Berbatov) ikke er så stort lengre. Har faktisk fått troa på at troppen ikke trenger forsterkninger i år.

 

Jeg ser faktisk de skjer så lenge Owen holder seg skadefri =P

 

edit: og jeg er synsk, btw..

Lukter jeg en som ble redd for snoppen sin..? :)

Endret av Gregory House
Lenke til kommentar

Syns nesten litt synd på denne karen om han ikke lykkes. United supportere har jo like stor tro på han som Rooney. Alle (utenom en) united supportere jeg har snakket med snakker om han som det skulle vært Messi. Bak spillere som Vela, Dos Santos og Franco på landslaget. Greit han er en god spiller, men syns mange burde senke forventningene litt.

Lenke til kommentar

Carlos Vela - 31 kamper og 9 mål

Giovani dos Santos - 31 kamper og 5 mål

Guillermo Franco - 25 kamper og 7 mål

Javier Hernandez - 17 kamper (10+7) / 10 mål

 

 

Nå har jeg ikke oversikt over landslagsstarter på de andre tre, men 10 mål på 10 starter for Hernandez er jo rett og slett fantastisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Kan vi ikke seriøst begynne å hente kvalitet snart, begynner å bli drittlei dette.

Fun fact: Her kjøper vi vår 7.spiss, men fortsatt tror jeg en halvskadet Rooney blir å foretrekke på topp.

Morsomme sitater fra tidligere i tråden. :wee:

 

Rooney bør bli benket når han kommer tilbake. Ingen har klippekort på laget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
8 goals in 349 sub minutes - that's a goal every 43.6 minutes off bench. Add to that 4 goals from when he's started, and the fact that he's got 4 winners, 3 openers, and 1 equaliser, and it's indisputable - he is a game-changer.

 

Fant denne på RedCafe. Det er bemerkelsesverdig statistikk!

 

Og jaggu putta han ikke et avgjørende mål mot Southampton også.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...