Gå til innhold

Spillertråd - Javier "Chicharito" Hernández


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Sunny med 91, dog i ligasammenheng vel å merke. Ronaldo stoppet på 84 i ligaen, 118 totalt. Meget respektable antall.

 

Min drøm er at Hernandez blir av et slik kaliber at han kommer seg opp mot 100 ligamål for klubben han også. "Bare" noen å 80 igjen ;)

 

Om han blir i klubben lenge så kan det bli spennende å se hvor på lista Rooney ender opp også. han er på 13 plass i en alder av 25

Lenke til kommentar

Sunny med 91, dog i ligasammenheng vel å merke. Ronaldo stoppet på 84 i ligaen, 118 totalt. Meget respektable antall.

 

Min drøm er at Hernandez blir av et slik kaliber at han kommer seg opp mot 100 ligamål for klubben han også. "Bare" noen å 80 igjen ;)

 

Om han blir i klubben lenge så kan det bli spennende å se hvor på lista Rooney ender opp også. han er på 13 plass i en alder av 25

Klart det! Men jo flere i og rundt sjiktet 100 PL mål, desto bedre. Hernandez er fansens favoritt og det hadde vært usedvanlig tilfredstillende om han fortsetter i samme stil i årene som kommer. Tror ikke jeg har blitt så glad i en nysignering så fort før og det sier ikke rent lite. Så dere smilet hans etter 4-2 målet? Jeg ble oppriktig rørt. Gutten har smeltet supporterhjertet mitt totalt.

 

West-Ham-v-Man-Utd-Javier-Hernandez-celeb_2580791.jpg]

DF1603852ED2FF8BBD9562_Large.jpg

hernandez_128160o.jpg

20ib5z7.jpg

 

hernandez_463901t.jpg

 

Javier-Hernandez-5.jpg

 

 

 

 

 

Endret av Game
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sitter i Chicha-bortedrakt nå, faktisk. Har aldri kjøpt drakt med en spiller samme sesong som han signerer før og har vel aldri fått et sånt forhold så raskt heller, for den saks skyld. Den eneste spilleren jeg kommer på som er i nærheten er Solskjær i '96, som var mye av grunnen til at jeg begynte å heie på United. Instant favorittspiller når jeg var gammel nok til å innse hva fotball var, men det kan ikke sammenlignes, både fordi han er norsk og fordi jeg var fire-fem år gammel.

 

Om Chicharito holder det han lover og blir i United lenge kommer han til å ha en enorm backing fra fansen og at han scorer over 100 PL-mål er nærmest garantert. Fantastisk spiller og person, og jeg greier ikke å skjønne at han var så lett å snappe opp for så lite... Det er smekk på labben til talentspeidere verden over og jeg digger det.

Lenke til kommentar

Sunny med 91, dog i ligasammenheng vel å merke. Ronaldo stoppet på 84 i ligaen, 118 totalt. Meget respektable antall.

 

Min drøm er at Hernandez blir av et slik kaliber at han kommer seg opp mot 100 ligamål for klubben han også. "Bare" noen å 80 igjen ;)

 

Om han blir i klubben lenge så kan det bli spennende å se hvor på lista Rooney ender opp også. han er på 13 plass i en alder av 25

 

 

På MUTV online så ligger det ett intervju med han hvor han sier han håper å være i United i 10/15 år til, så sjansene er gode! :D

Lenke til kommentar

Jo. hadde jeg bare kunnet stole på det. Greit nok at han valgte å gå til City i en tid der han var under veldig mye stress, men med den retningen dagens fotball har tatt så tør jeg ikke å forvente all verden.

 

Jeg er bare glad for at han er her nå og vi har en lang kontrakt på han.

Lenke til kommentar

Rooney valgte å gå til City. Han ombestemte seg, men i lang tid tror jeg han var på vei i den retningen

Sa han ikkje at han hadde dratt til en 'Ikkje britisk' klubb då?

 

BTW. Fannt nettopp uta at det står "BELIEVE" inni United-bortedrakta mi. Under emblemet. Står det for noko spesielt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...