Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde gledet meg til å stå opp å spille tera i dag men neida... folkens skru av p2p i launcher settings før dere legger dere ellers får dere drittspeed som meg gjennom hele natta.

 

Edit: Nwm.. samme problem uten p2p

Hadde samme problem. Jeg restartet launchern og da kjørte den full pinne igjen.

Lenke til kommentar

Etter første beta testing av Tera var det brått stopp for min SWtor karakter. Spillet føltes rett og slett meningsløst etter man fikk levert et så fantastisk artig kampsystem i Tera!

Har spillt endel i begge beta`er nå og liker det bare mer og mer.

Dette blir mitt "hjem" fremover hvertfall.

 

BTw.

Ragnarok søker fortsatt medlemmer til vårt Tera community. Vi er en ren skandinavisk 18+ guild, les mer på http://forum.rr-guild.com .

Lenke til kommentar

Synes Tera var veldig gøy, og en retning jeg håper flere mmo går med tanke på gameplay. Men hvor Tera leverer solid gameplay svikter dem med et ut datert quest system...etter swtor så føles dette som et ekstremt stort skritt tilbake. Når det kommende Guildwars2 og The Secret World vil akkurat som swtor ha et moderne quest system så er det synd at Tera faller igjennom på dette punktet.

 

Jeg husker helt ærlig ikke en døyt av noen av questene jeg fikk siden jeg startet å teste spillet og det resulterer alt for ofte at en bare får et quest, finner ut hva en skal slå ihjel uten å få med seg historie eller noe. Slår ihjel monster og på'n igjen...og det holder nok ikke meg fenget i lengden...

 

EDIT: Okay, noen flere timer spilt nå og jeg er BLOWN AWAY....grafikken, combat og områdene dem har laget i det spillet her er på en helt annen SKALA en andre mmo ute. Det får jo tillogmed det nyeste mmo'et Swtor til å se helt bedritent ut. Og gameplay messig skal jeg ikke engang gå innpå...dette er fremtiden til mmo sjangeren. IKKE TVIL OM ENGANG.....

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

TERA Norge - en norsk fanside for TERA har nå gått live :)

 

header_bg.jpg

 

Vi håper å gjøre dette til et livlig norsk TERA community! Synes det manglet et samlingspunkt for nordmenn, noe ala guildwars2.no.

 

Her vil du finne de siste nyhetene, både offisielle og artige community "nyheter" (^^) fra forumtråder etc, TERA FAQ med de viktigste tingene å vite om TERA, tips om klassene/rasene guider, verktøy, media og mer! Jobber med saken kontinuerlig :) Join forumet og la oss gjøre dette til en topp plass å være!

 

http://www.tera-norge.com/

 

Er gjerne ute etter folk som vil hjelp til med å lage content til siden. (guider, info om X i TERA, etc.) Ta kontakt :)

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

TERA Norge er en gruppe der norske spillere kan komme sammen og organisere seg i påvente av TERAs utgivelse. Vi tenkte dette ville være gøy dersom vi fikk flest mulig norske spillere samlet på samme server.

Her kan vi også organisere oss i guilds for de som måtte ønske det. I senere tid tenkte vi kunne lage interne Guild vs. Guild og 5 vs. 5 turnéeringer, muligens via Pwned.no.

 

For øyeblikket har vi et midlertidlig guild i serveren Arborea kalt kort og godt: Norge.

 

 

Facebook-gruppe:

http://www.facebook....58713260815641/

 

TotalBiscuit on Level 39 Popori Slayer [commentary]:

 

Level 50 Slayer vs. Berserker & Archer [open pvp]:

 

Level 58 Dungeon [instance pve]:

 

TERA Online 2012 Gameplay Videos [playlist]:

Endret av _NympH
Lenke til kommentar

TERA Norge - en norsk fanside for TERA har nå gått live :)

 

header_bg.jpg

 

Vi håper å gjøre dette til et livlig norsk TERA community! Synes det manglet et samlingspunkt for nordmenn, noe ala guildwars2.no.

 

Her vil du finne de siste nyhetene, både offisielle og artige community "nyheter" (^^) fra forumtråder etc, TERA FAQ med de viktigste tingene å vite om TERA, tips om klassene/rasene guider, verktøy, media og mer! Jobber med saken kontinuerlig :) Join forumet og la oss gjøre dette til en topp plass å være!

 

http://www.tera-norge.com/

 

Er gjerne ute etter folk som vil hjelp til med å lage content til siden. (guider, info om X i TERA, etc.) Ta kontakt :)

 

Noen som har lyst til å hjelp til? :)

Lenke til kommentar

Spilte opp en lvl 25 priest i helga, likte combat systemet veldig godt, var særlig gøy i den første instancen. Problemet jeg møtte på var EKSTREMT ustabil FPS, når jeg nærmet meg områder der det skjedde noe og det faktisk var litt folk var det langt fra smooth. Så i chatten det var flere som sleit med samme problem, noen her som var borti det samme?

 

Speccs på pcn min er i5-2500k/AMD 7970/8GB ram. BØR vel fint kunne kjøre spillet på maks uten at fpsn skal synke med 50% og hakke når det er noen i nærheten?!

Lenke til kommentar

Spilte opp en lvl 25 priest i helga, likte combat systemet veldig godt, var særlig gøy i den første instancen. Problemet jeg møtte på var EKSTREMT ustabil FPS, når jeg nærmet meg områder der det skjedde noe og det faktisk var litt folk var det langt fra smooth. Så i chatten det var flere som sleit med samme problem, noen her som var borti det samme?

 

Speccs på pcn min er i5-2500k/AMD 7970/8GB ram. BØR vel fint kunne kjøre spillet på maks uten at fpsn skal synke med 50% og hakke når det er noen i nærheten?!

 

Spørs om det kan være noe dårlig driver optimalisering? Jeg kom meg ut fra start området og til den store byen og opplevde ingen vesentlig fps tap selv med masse folk rundt meg. Men jeg kjører et Nvidia GTX590, derfor jeg tenkte at det kanskje kan være driver. At AMD må slippe en som gir en boost til spillet eller at utvikler ikke optimaliserer det bra not til AMD?

 

Ikke vet jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...