Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spaceworld ga ut noen.

 

Kan evt preorder spillet til 4.95€ med Beta inkl for så å kjøpe resten senere på siden dems.

 

 

Fikk fra Spaceworld jeg også, akkurat testa det litt og det overasket veldig!

 

Men nå er det sol å varmt ute så må heller prøve med ikveld :)

 

 

hmm når gjorde du det? Sjekket igår og da virka ikke serveren oppe?

Edit2: var sikkert funksjonalitets testen fra 2-4 du kom inn på da når jeg leser litt her :)

Endret av Wataboy
Lenke til kommentar

Fikk logge på tidligere idag selv om jeg etter hva jeg har forstått skulle ikke kunne logge meg på før imorgen tidligst. Men når jeg prøver nå så kommer jeg ikke inn igjen....så får bare holde ut til imorgen da.

 

Og jeg som hadde gledet meg til å sjekke mer hva dette spillet hadde å by på idag....

Lenke til kommentar

Fikk logge på tidligere idag selv om jeg etter hva jeg har forstått skulle ikke kunne logge meg på før imorgen tidligst. Men når jeg prøver nå så kommer jeg ikke inn igjen....så får bare holde ut til imorgen da.

 

Og jeg som hadde gledet meg til å sjekke mer hva dette spillet hadde å by på idag....

 

 

Som jeg la til i edit på forrige. Det var en pvp server opp mellom 2 og 4 idag for å teste stabiliteten\at den funker trolig. Kan ha vært før 2 og tenker jeg.

 

Så da virker alt som det skal vil jeg tro ;)

 

Ang speed, så virket det å stemme godt i henhold til de 14gigg å laste ned. Brukte ikke alt for lang tid med mellom 5.8-6.2Mb :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...