Gå til innhold

Passer Berbatov inn i United?


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg stor Berbatov-supporter, men Liverpool er vel den eneste store klubben han har scoret viktige mål mot i år.

 

Kanskje ikke, det er ikke sikkert Park og Nani hadde puttet hvis ikke Berba hadde. Målforskjellen er jo lik med Chelseqa om de spiller uavgjort imorgen. Taper chelsea er også disse målene og poengene viktige, men hvis unite dvinner de neste kampene fram til chelsea og arsenal kampene vil selvtillitten være enorm. (Men den eneste store klubben til nå* er riktig)

Endret av TheWhiteShadow
Lenke til kommentar

Det første målet i kampen, det avgjørende målet i kampen, målet som sikrer oss poeng. Jeg kan ikke huske at Berbatov har gjort dette mot noen andre storlag enn Liverpool i år. For all del Berbatov er viktig i spillet vårt, og jeg synes han presterer bra, men han fikk det til å høres ut som Berbatov hadde for vane å score de viktige scoringene i bøtter og spann mot de store motstanderne.

Lenke til kommentar

Det første målet i kampen, det avgjørende målet i kampen, målet som sikrer oss poeng. Jeg kan ikke huske at Berbatov har gjort dette mot noen andre storlag enn Liverpool i år. For all del Berbatov er viktig i spillet vårt, og jeg synes han presterer bra, men han fikk det til å høres ut som Berbatov hadde for vane å score de viktige scoringene i bøtter og spann mot de store motstanderne.

Dette varmer. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke for å vøre obstanasi eller hva faen nå det heter, men Berbatov scorer vel strengt talt ikke når det passer mest utenom 'pool kampen, etter det gikk han tross alt 10 kamper uten goal, og hadde han scort regelmessig sålangt i sesongen istedenfor mye i enkelt kamper så hadde dere lugget bedre an.

 

Dog har han imponert i denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...