Gå til innhold

Passer Berbatov inn i United?


Latias

Anbefalte innlegg

Det verste med kritikerne til Berba, er jo at de ofte ikke ser det positive han gjør på dårlige dager. Som f.eks åpner forsvaret flere ganger, spiller fri andre spillere, slår noen viktige pasninger, osv...

 

Han har målpoeng rundt hvert 161 minutt for United i PL(mulig jeg har regnet med ett par landskamper, men er sånn cirka). Rett og slett outstanding(som Semb sier det så pent). Og det er da umulig å mislike Berbashow? Er lojal som f... og fyren er jo en attraksjon i seg selv! :yes: Og man kan vanskelig komme utenom de gode tallene når man skal vurdere Berba i den røde trøyen...

 

Dette :love:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo ikke bare se på tall, Step_up. Det er FOTBALL. Berbatov diskusjonen er jo tatt tusen ganger her...

 

Tallene er krydderet som forteller hvilken klassespiller Berba er.

Tar vi med hans evner til å åpne forsvar og hans eminente teknikk i tillegg, så understrekes dette...

 

DJ:For å si det enkelt slik at du ikke kan vri på det, så fortjener PVM landslagsplass pga ekstremferdighetene, at han hele tiden er en trussel for motstanders forsvar og hans prestasjoner denne sesongen...Håper ikke at vi drar dette enda mer OT enn det allerede er...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Berbatov har hatt en fin start på sesongen. Jeg håper dette gir han litt selvtillit. Jeg håper også at han kan steppe opp og score noen avgjørende mål for oss, og prestere når vi trenger det. I fjor var han ikke god nok da Rooney var skadet. Personlig tror jeg ikke han er den rette spilleren for oss, men jeg håper at han kan motbevise meg i år. Hvis ikke han gjør det håper jeg vi selger han og kjøper Dzeko.

Lenke til kommentar

DJ:For å si det enkelt slik at du ikke kan vri på det, så fortjener PVM landslagsplass pga ekstremferdighetene, at han hele tiden er en trussel for motstanders forsvar og hans prestasjoner denne sesongen...Håper ikke at vi drar dette enda mer OT enn det allerede er...

Jeg ler.

 

 

Enig at Berba må selges om han ikke presterer jevnt i år.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

dagens kamp forteller litt om "geniene" som faktisk spekulerer i topicspørsmålet. Berbas statistikk taler for seg selv. Min mening:Spørsmålet i topic kan sidestilles med ett spørsmål om Gylfi Einarsson kunne vært United-kaptein. Dagens kamp er jo ett perfekt eksempel på det.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Scot the Red sier det best:

What A Lazy Bleep

SEPTEMBER 19, 2010

Dimitar Berbatov, the laziest man in football, only scored three goals against Manchester United's hated rivals, Liverpool, this afternoon. You might think this is impressive but it's nothing that hasn't done before. Stan Pearson bagged three goals against the dippers during our 5-0 win back in 1946, so, don't make out like it's a big deal, because it isn't. The last time it happened at Old Trafford was Joe Spence in 1928 as part of our 6-1 win over them. So, we had to wait over 60 years for another player to do the same, so what.

 

As for his goals, well, you'll never see a more languid three goals scored in your life. For the first goal, he couldn't be bothered doing anything to stop Fernando Torres from dragging him back. The Spaniard wrapped his arms around Berb as he let the ball hit his head, watched it fly in to the top corner, then he fell over. Probably wanted to a lie down after all the effort he put in to getting in to the perfect goalscoring position.

 

And don't even get me started on the second goal! The lazy, work-shy Bulgarian couldn't even be arsed to turn around to face the goal to score this one! Oh no, Berbaflop would rather control the ball with his thigh and flick it over his head than waste energy turning around. Still, he only managed to aim it at the cross bar. Luckily it bounced over the line.

 

Then Steven Gerrard dragged his team back in to the game, scoring from the only two chances Liverpool had, one a penalty and the other a freekick.

 

So Berbatov made us wait a whole 14 minutes before wrapping up the three points for us, taking his goal tally this season to 6 goals in 5 games (7 goals in 6 if you include the Charity Shield against Chelsea). Being top scorer in the league is so overrated though.

 

Thanks for nothing, Berb, you lazy bastard.

:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...