Gå til innhold

Passer Berbatov inn i United?


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dagens kamp forteller litt om "geniene" som faktisk spekulerer i topicspørsmålet. Berbas statistikk taler for seg selv. Min mening:Spørsmålet i topic kan sidestilles med ett spørsmål om Gylfi Einarsson kunne vært United-kaptein. Dagens kamp er jo ett perfekt eksempel på det.

Vel han var ikke der da vi trengte han i fjor. Dette fikk han sin rettmessige kritikk for. Den kritikken er fortsatt like rettmessig i dag selv om han har hatt en fantastisk start på sesongen. Berbatov bør (og blir) rost opp i skyene for sin fantastiske sesongstart, samtidig var det helt fair at han fikk en del kritikk i fjor. Verre er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvis man enda ikke har utsondert at Berba ikke er en goalgetter, men mer en dødball/tekniker spesialist som er god til å sette andre opp i gode posisjoner, da er det ikke rart at man begår den feilen å kritisere en spiller som ikke kan regnes med når man bestemmer seg for om man må handle inn en goalgetter. Er derfor mange og har snakket om han som OM i stedet for spiss. Og selv om han ikke er den typen har han allikevel målpoeng i annenhver United-kamp i snitt. Rett og slett meget sterkt og sesongen så langt drar ikke akkurat ned på det snittet. Og hvem vet? Kanskje han har endret seg som spillertype?

Lenke til kommentar

Jeg er klar over hva slags spillertype Berbatov er. Hans første sesong var godkjent+ i min bok. I fjor var han ikke god nok. Han var riktignok ikke mye for dårlig, men litt for dårlig var han. Det at han i tillegg hadde en sytete og lat holdning (hans feil) samt at han var dyr (ikke hans feil) gjorde at den i utgangspunktet rettmessige kritikken ble en del hardere enn den ville vært med mange andre.

Lenke til kommentar

http://therepublikofmancunia.com/brilliant-interview-with-berb-this-is-the-type-of-player-we-want/

 

After being interview by Sky Sports after our 3-2 win over Liverpool, Dimitar Berbatov gave an interview with a Bulgarian TV network in his native tongue.

 

Here is the translation, with Berbatov being referred to as Mitko, the name he is known by in his home country.

 

Mitko you have had a troubled time…

 

I wouldn’t say troubled. I am not troubled. I am lucky. I have loved my time here.

 

A disappointing time. Would you say that?

 

I was disappointed with myself that I could not please all the supporters. I have said before the people of Manchester United are the judges and that is the way it should be. It is their team. I am a guest. A privileged guest.

This season what has changed?

 

Man, I don’t know but I’m just so happy. So confident. I feel like everything I imagine on the pitch will come true and that feels awesome. I have worked hard on my fitness. So hard. I’m not a weights guy, I’m sure you can see by my body, but I have been trying even to work on that. I ran 6 miles every day during the off season. I watched one World Cup match, went for a run. Then watched another and went for another run. This was my routine.

 

Wow…you must be tired!

 

No man that’s the thing. This crowd at Old Trafford. The way I feel right now. I’m not tired. I feel alive. I have always said I am so lucky to play here. For these people. For this manager. For this club. With these players. I can’t describe it man.

 

It is showing. Keep it up Mitko. What will you do now. Will you watch your goals?

 

No. Noooooooo! I can’t watch myself. Even when I came off and everyone was applauding I felt so shy. I love it but I don’t know how to react to it. I’m going to go home. Play with my family and maybe watch a movie later. I can’t wait for training. How weird is that?!

 

For en mann!

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg føler meg som tidenes hykler, men akkurat nå kunne jeg ikke vært mer glad i Berba. For min del kan han sække resten av sesongen og fortsatt vil jeg ham nært mitt hjerte. Håper folk godtar at jeg skifter "side" uten å holde det mot meg ved hver mulig anledning, jeg har tross alt unnskyldt meg flere ganger, noe jeg egentlig ikke burde trenge, men jeg vet hvordan dette forumet funker...

 

Jeg står fortsatt på at min kritikk i sin tid var berettiget, men jeg skulle aldri tvilt på bulgarerens fremtid og som sådan fortjener jeg ikke det Berbatov nå serverer oss. Jeg har ikke støttet individet Berbatov, det er jeg klar over, men sånn er det noen gang. Jeg klarer ikke true meg til å like noen jeg ikke liker (likte) -name of the game. Likevel, som United supporter blir jeg lysende glad i spillere som leverer og som snakker gode ord i pressen (akkurat det har han alltid gjort og det er det ingen som har holdt i mot han)

 

Kanskje det er tid for litt Berba-mania på forumet igjen? Goldwingbatov anyone? Alt-ctrlbatov, tcbatov osv osv :p

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Jeg er nå stolt over å aldri vært med på Berba-hatbølgen. For folk som har sett litt fotball opp gjennom tidene, så kunne man se allerede under hans tid i Tottenham og fjorårssesongen i United f.eks at han har en helt hinsides fotballforståelse og en touch ut av en annen verden. At laget rundt ham ikke har passet ham så bra før nå, er en annen sak. Han er nå i flytsonen og får egentlig bare utløp for de ferdighetene han har hatt hele tiden.

 

Gårsdagens kamp mot LFC vil gå inn i historien som en av de største "IN YOUR FACE"-kampene noensinne. Makan til å svare på tiltale (selv om han har vært god hele pre-season også).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...