Gå til innhold

Aprilfest 2010 - bareanton - Er mindre mer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag 20 – 20100420 – Tirsdag

Jeg er i grunnen godt fornøyd med at jeg har kommet til dag 20 og har klart å levere et bilde hver dag. Før feste hadde jeg en del ideer om bilder jeg skulle ta. Jeg har kun brukt en ide til nå. Etter tjue dager og tjue kjenner jeg det blir litt slitsomt å få til noe forumverdig noen dager. Glad jeg ikke har prøvet meg på 365 utfordring. Men nok klaging og over til dagens bilde. Når jeg var liten fikk jeg høre at jeg ikke skulle leke med maten. Nå når jeg har blitt voksen så har jeg funnet ut at det bare er tull. Mat kan vær gøy å ta bilde av. En frostet glassplate, litt mat og binders var det som skulle til i dag.

 

Litt grønt

 

post-195799-1271791095,7464_thumb.jpg

 

 

 

 

Og her ser dere hva det er:

 

post-195799-1271791129,1669_thumb.jpg

 

 

 

Edit: Skrivefeil

Endret av bareanton
Lenke til kommentar

Dag 21 – 20100421 – Onsdag

Bilde nummer to som har blitt tatt om morgenen før jeg går på jobb. Jeg bor på en plass med fjell på to sider og vann på de to andre. Tåke og triste morgener er noe jeg vant til. I grunnen tok jeg dette bilde med Canon S90 kompaktkamera mitt, men i noen tilfeller blir bildene med full av støy uansett hva jeg gjør. Akkurat denne situasjonen er et slikt tilfelle, så jeg gikk inn og hentet speilrefleksen heller. Eksempel på hvor dårlig et slikt bilde blir med S90 ser dere i spoileren.

 

Det beste kamera er ikke alltid det du har med deg, det kan være det man raskt kan få tak i.

 

Morgenstund

 

post-195799-1271879655,5004_thumb.jpg

 

 

 

 

Typisk er at det er dårlig lys og maks tele, da blir ikke bildene gode.

 

post-195799-1271879723,2817_thumb.jpg

 

 

 

Endret av bareanton
Lenke til kommentar

Dag 22 – 20100422 – Torsdag

I dag fikk jeg et snev av kunstnerisk inspirasjon igjen.

 

Hva?

 

post-195799-1271947829,6117_thumb.jpg

 

 

Jeg kommer til å reise vekk i helgen, så det kommer antageligvis ikke flere bilder fra meg før over helgen en gang. Skal dra med meg kamera og håper å få til noe som er forumverdig innimellom alt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...