Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er hvertfall feil :p jeg hadde berlingo når du truga meg inn i di helvettes by gatene :p og etter den har jeg hatt to biler til og jeg bytter hvert andre år :p

 

Første GPUene jeg noensinne vannkjølte var GTX970. Så da er det bare å regne ut, for det var vel mellom da og mine Titan X at du farta inn på DI etter vannkjølinga di ;)

 

5 år siden er det i alle fall ikke. For 5 år siden var jeg enda ung. Nå er jeg gammal :(

Lenke til kommentar

Jeg regner med at du mener 20-25%?

 

Det letteste for meg er å kjøre den på ca 75%, men har kjøpt en buck converter Eller hva det nå heter fra Ebay. Så skal kunne skru ned fra 12V til 7-9V.

 

Dette forblir bare testing inntil videre. Trenger en forlenger av pcie 8 kabel. Teste en del for å se kondens problemer.

 

Blir liksom ikke så mye poeng ut av dette før jeg får en stabil temp på noen minusgrader syns jeg. Bruker folding at home NaCl for å presse CPU.

Japp, helt rett. Ble en blanding av prosent og prosentfaktor på ville veier. :-p

 

Ja, når man ført kjører i gang, så er seff minusgrader morro. :-D (og laaangt mer kompliser med tanke på fukt)

 

Men tror mange kvier seg litt på bruken, og heller kjører safe med langt mer voldsomme vanlige vann-looper for å vinne noen få grader. Når du kan bygge en peltierkjøling sikker like raskt, til lik pris og med bedre kjøling. :-)

Lenke til kommentar

Japp, helt rett. Ble en blanding av prosent og prosentfaktor på ville veier. :-p

 

Ja, når man ført kjører i gang, så er seff minusgrader morro. :-D (og laaangt mer kompliser med tanke på fukt)

 

Men tror mange kvier seg litt på bruken, og heller kjører safe med langt mer voldsomme vanlige vann-looper for å vinne noen få grader. Når du kan bygge en peltierkjøling sikker like raskt, til lik pris og med bedre kjøling. :-)

Jeg har fortsatt noen av linkene du ga tidligere for kraftigere peltier elementer. Skal teste mer med i3 og ebay peltier elementet. Først må vannblokka for RTX2080 komme så jeg kan bli ferdig med hovedpcen igjen. 

 

Har gjort det, blir ikke bra, brukt opp 2 tannbørster med medium bust.

Hva pokker har du fått i loopen? Kanskje det har blitt forkalket. I såfall, sitronsyre eller eddiksyre tror jeg vil hjelpe. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...