Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aquacomputer Vision Touch.  :love:

 

"Endelig" fikk jeg den. Herlig liten gadget som ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Den er virkelig stilig, også er den nyttig - med alarmkabel så kan den skru av pc-en om pumpen svikter og/eller cpu-blokken blir alt for varm.  :yes: Betryggende for meg som har hatt uflaks med sånt tidligere.

Lenke til kommentar

Ser ut som det kanskje kan ha noe med splitteren jeg bruker å gjøre. Bruker en fireveis splitter med molex kobling for strøm. Funker fint den jeg har fra før på Vardar viftene, men ser ikke ut til at den nye funker som den skal, i alle fall ikke på NB viftene. Prøve å flytte om litt når jeg er mer oppegående. 

 

Tok en test og kobla den ene vifta alene i hovedkortet, og da funka det. I alle fall med to av dem. Men å kjøre en https://www.ekwb.com/shop/ek-cable-splitter-4-fan-pwm-extended gir dette resultatet:

 

 post-107789-0-65132000-1491704987_thumb.png

 

 

Uavhengig av hvilken av viftene som er koblet til den som skal gi signal. 

Endret av 6u4rdi4n
Lenke til kommentar

Har god erfaring med at superlim funker bra på sprekker. Da den tynne væsken siver lett inn i sprekken, og er vannfast.

 

Nedsiden er jo at den blir like sprø som blokka, og kan sprekke om man ikke er mer forsiktig.

Hadde bare TEC7, så det er allerede påført. Det står og herder nå. Håper det holder greit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...