Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Er vel ikke akkurat enig i det da ;)  Har du 9*140mm rad inni ditt kabinett?

Nei, men jeg har 6x 180, så ikke så langt i fra..

 

I hvilket kabinett har du to av disse? Det må jo være et monster av et kabinett du har stående :)

 

Selvbygd, på fire hjul og fungerer som bord, noe større enn "Lack" bordet fra Ikea

 

Er 2 hovedkort etc i det, men bruker for øyeblikket kun 1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer å kjøpe ett til 980 Ti på brukten og Rog Swift PG279Q på Komplett. Har nå 750w psu, men må jeg da kjøpe ny psu, eller er jeg akkurat innafor med med 750w? Har ikke planer om å overklokke skjermkortene eller cpuen (5820K) noe spesielt heftig. Har 3 stk vifter rundt kabinettet også, 4x4 ram og 2 stk ssd'er.

 

Tror det skal gå bra.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe ett til 980 Ti på brukten og Rog Swift PG279Q på Komplett. Har nå 750w psu, men må jeg da kjøpe ny psu, eller er jeg akkurat innafor med med 750w? Har ikke planer om å overklokke skjermkortene eller cpuen (5820K) noe spesielt heftig. Har 3 stk vifter rundt kabinettet også, 4x4 ram og 2 stk ssd'er.

Skal nok være innafor der ja :) 

Lenke til kommentar

Opplevde fryktelig mye tull med kortet på tidligere bioser. Nyeste til kortet er en sånn Uefi hybrid greie. Den er bare dritt. Kjører siste versjon før den og har fungert greit så langt. Ble også kvitt cold boot problemet jeg hadde. 4.5GHz går knirke fritt, men hadde håpet å pushe litt høyere. Har ikke råd til ny og raskere CPU :p

 

Edit: Noen som har reklamert på svidd CPU/hovedkort før? :p

Endret av 6u4rdi4n
Lenke til kommentar

Fikk en error i Prime95. Det har jeg ikke sett på min egen maskin før o.O

 

Edit: Økte litt volt og satte igang igjen. Har nå kjørt prime siden kvart på to i natt og fram til nå. Ingen errors. Tror vi erklærer denne klokken godkjent. Så får vi se om den holder i spill  :grin2:

Endret av 6u4rdi4n
Lenke til kommentar

Gjøre det custom da :)

Blir nok til at jeg må til med noen bokser med maling ja. Bare synd at jeg ræva med sånt :p

Blir nok moro dette her, men jo mer jeg tenker på det, jo lengre tid kommer dette bygget til å ta, men det er greit, jeg har kabinett jeg kan bruke i mens :)

 

Jeg vurderer faktisk også å fortsette med slanger. Jeg har kikket lenge på rør, både PETG og glass, men jeg syns slanger også kan være litt tøft. Vi får se :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...