Gå til innhold

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Får spise hatten min, etter jeg kjøpte et ekstra kort til SLi har jeg aldri sett maken på driverproblem med Nvidia kort.

Virker ut som jeg må tilbake en driverversjon for hver funksjon jeg mangler, er nå nede på 258.96 og har enda til gode å få aktivert SLI

Blæh.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

GTX 460 det gjelder?

Når jeg kjørte den komboen i SLi, da fungerte det for det meste smertefritt med nyeste drivere hele tiden.. hmm Begynner å bli en liten stund siden men-

Stemmer det ;-)

 

Har googlet en god halvtime nå, har litt jeg får prøve når jeg kommer hjem fra jobb...

Lenke til kommentar

Får spise hatten min, etter jeg kjøpte et ekstra kort til SLi har jeg aldri sett maken på driverproblem med Nvidia kort.

Virker ut som jeg må tilbake en driverversjon for hver funksjon jeg mangler, er nå nede på 258.96 og har enda til gode å få aktivert SLI

Blæh.

 

Har du Win7 SP1? Isåfall er det etter all sannsynlighet årsaken. Jeg hadde samme problem og knølte frem og tilbake i ukesvis før jeg etter å ha prøvd alle tenkelige ting, bet i gresset og kjørte dualboot Win7 & Vista. SLI fungerte nemlig knirkefritt på sistnevnte uansett sp.

 

En dag kom jeg tilfeldigvis over en kommentar på et innlegg et eller annet sted der det ble hevdet at Win7 SP1 var roten til alt vondt. Reinstallerte deretter Win7 og SLI fungerte knirkefritt. Forøvrig opplever jeg også overraskende få problemer med SLI i Win7 64.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Får spise hatten min, etter jeg kjøpte et ekstra kort til SLi har jeg aldri sett maken på driverproblem med Nvidia kort.

Virker ut som jeg må tilbake en driverversjon for hver funksjon jeg mangler, er nå nede på 258.96 og har enda til gode å få aktivert SLI

Blæh.

 

Har du Win7 SP1? Isåfall er det etter all sannsynlighet årsaken. Jeg hadde samme problem og knølte frem og tilbake i ukesvis før jeg etter å ha prøvd alle tenkelige ting, bet i gresset og kjørte dualboot Win7 & Vista. SLI fungerte nemlig knirkefritt på sistnevnte uansett sp.

 

En dag kom jeg tilfeldigvis over en kommentar på et innlegg et eller annet sted der det ble hevdet at Win7 SP1 var roten til alt vondt. Reinstallerte deretter Win7 og SLI fungerte knirkefritt. Forøvrig opplever jeg også overraskende få problemer med SLI i Win7 64.

Ok, skal se på det også når jeg kommer hjem.

Knerter bare service-pakken via "View installed updates", så slipper jeg forhåpentligvis reinstallasjon :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skal fungere fint det. Jeg hadde ikke mulighet til å fjerne SP dessverre da det allerede var inkludert i, ehm...installasjonsfilene :ph34r:

Ough, på jobb maskina mi var den ikke det, satser på at jeg ikke har brukt en installasjon av nyere dato med SP1 inkludert når jeg installerte hjemmepcen :(

Lenke til kommentar

Ok, skal se på det også når jeg kommer hjem.

Knerter bare service-pakken via "View installed updates", så slipper jeg forhåpentligvis reinstallasjon :-)

Fortell hvordan dette går da? :-)

Får spise hatten min, etter jeg kjøpte et ekstra kort til SLi har jeg aldri sett maken på driverproblem med Nvidia kort.

Virker ut som jeg må tilbake en driverversjon for hver funksjon jeg mangler, er nå nede på 258.96 og har enda til gode å få aktivert SLI

Blæh.

Hos meg gikk det smertefritt O.o satte bare inn den 560ti'en og aktiverte SLI, vips.

Endret av mariusox2
Lenke til kommentar

Increases performance in Battlefield 3 by up to 38%i.

Improves overall stability and image quality in Battlefield 3.

Added or updated SLI profiles for Battlefield 3, :mrgreen: Dead Island, Diablo III, Dragon Age 2, Need for Speed: The Run, and Saints Row: The Third.

Fixed a performance regression in 285.27 beta running Crysis 2 (DirectX 9).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ok, skal se på det også når jeg kommer hjem.

Knerter bare service-pakken via "View installed updates", så slipper jeg forhåpentligvis reinstallasjon :-)

 

Hur gikk det med saken?

Gjorde ikke for mye igår, men konkluderte kjapt med at jeg hadde installert en W7 med preinstallert service pack 1, så lover ikke bra.

 

Muligens jeg setter opp dual boot med W7 uten service pack for å teste driveren :-)

 

Ok, skal se på det også når jeg kommer hjem.

Knerter bare service-pakken via "View installed updates", så slipper jeg forhåpentligvis reinstallasjon :-)

Fortell hvordan dette går da? :-)

Får spise hatten min, etter jeg kjøpte et ekstra kort til SLi har jeg aldri sett maken på driverproblem med Nvidia kort.

Virker ut som jeg må tilbake en driverversjon for hver funksjon jeg mangler, er nå nede på 258.96 og har enda til gode å få aktivert SLI

Blæh.

Hos meg gikk det smertefritt O.o satte bare inn den 560ti'en og aktiverte SLI, vips.

Servicepack 1? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...