Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Og for å unngå Tie på tirsdagen (også ved norsk systemspråk på tlf) så har de like så godt beholdt de engelske navnene på alle dagene, så nå heter tirsdag Tue på den norske kalenderen, men kanskje det er bedre enn Tie? :whistle:

 

Sste edit: Telefonen er kjapp som lynet eter litt tafsing, litt endret brukergrensesnitt er det og her og der - gleder meg - og så er det på toppen av alt lørdag i dag? :new_woot:

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte avinstallere så installere på nytt etter at Kies ikke gadd å ta backup. Sikkelig irriterende. Var et eller annet bug som gjorde at programmet ikke ville åpne et ekstra vindu. Gjorde at Kies jobba hele tiden uten at det ble gjort noe.

 

Nå er jeg godt på gang og håper dette ikke renser alt det jeg har lagt inn til nå :S Er en del apps jeg har innstalert.

 

@Kalsium: Veldig unødvendig at du posten den linken da den overhode ikke bidrar til noe nytt. Prøv heller å bidra noe mer enn å forsøke og reklamere siden din.

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar

Prøver å oppgradere, men får bare denne beskjeden. Til og med når jeg spoofer med produktkoden TEN. Noen som vet hva som kan være galt?

 

clip2e.jpg

Jeg ser du har en eldre versjon av kies. Last ned nyeste versjon av Kies her: http://www.softpedia.com/get/Internet/Telephony-SMS-GSM/Kies.shtml Så sjekker du etter nyeste oppdateringer når den er installert.

 

Tusen takk! Laster ned nå :D

Lenke til kommentar

Oppdatert nå, men status bar er klikk her. Får tving lukking opp gjentatte ganger.

 

Samme skjer her. Faens drit.

Fikk du oppdatert til gingerbread nå?

 

Har dere prøvd å gjenopprette telefonen til fabrikkinnstillinger etter dere har oppdatert til siste versjon?

 

Enten kan dere gå inn på innstillinger og velge privat/privacy for så å velge fabrikkinnstillinger eller så kan dere *ringe til* denne koden:

 

*2767*3855#

Lenke til kommentar

Hei :-)

Lurer litt på hvorfor jeg ikke får oppdatert. Har ikke låst telefon.

Brukte odin til oppdatere til orginal 2.2.1. kan det ha noe med at det ikke funker gjennom kies å gjøre?

Har fastvareversjon JS2/JPY/JS3(XEE)

 

Noen som vet hvor jeg kan finne filene å kjøre dem gjennom odin for 2.3 update?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...