Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som har lagt merke til at «battery use» endelig har blitt brukbar med oversikt over strømbruk pr app osv? Moro å se. Har fått vesenlig bedre batterikapasitet også:)

Med dette batteriet skal man absolutt ikke klage på batterikapasiteten i Gingerbread =)

http://www.dealextreme.com/p/replacement-3-7v-2800mah-lithium-battery-rear-cover-for-samsung-i9000-46869

Har hatt det i et par måneder, og har gått bort fra det daglige ladebehovet. Love it!

Endret av fredriri
Lenke til kommentar

Min er og delvis engelsk her og der - og jeg tok en full factoryreset via tre-knappers-kombo før oppdatering. Kanskje jeg må wipe igjen? Noen som har blitt kvitt engelsken?

 

Jeg tror det er en feil fra Samsungs side. Har bestemt meg for å kjøre engelsk språk på hele telefonen. Er så lei av dårlige oversettelser.

 

Flere som har lagt merke til at «battery use» endelig har blitt brukbar med oversikt over strømbruk pr app osv? Moro å se. Har fått vesenlig bedre batterikapasitet også:)

Med dette batteriet skal man absolutt ikke klage på batterikapasiteten i Gingerbread =)

http://www.dealextreme.com/p/replacement-3-7v-2800mah-lithium-battery-rear-cover-for-samsung-i9000-46869

Har hatt det i et par måneder, og har gått bort fra det daglige ladebehovet. Love it!

 

Telefonen blir jo ikke særlig pen med det, da :p

Lenke til kommentar

Min er og delvis engelsk her og der - og jeg tok en full factoryreset via tre-knappers-kombo før oppdatering. Kanskje jeg må wipe igjen? Noen som har blitt kvitt engelsken?

 

Jeg tror det er en feil fra Samsungs side. Har bestemt meg for å kjøre engelsk språk på hele telefonen. Er så lei av dårlige oversettelser

 

Kjørte og engelsk (usa) over hele fjøla av den grunn du gjør. Så oppdaget jeg at den stykket opp telefonnumrene eks 111.111.11, ikke nøyaktig slik, men den satte i alle fall 2 punktum og mellomrom mellom NOEN telefonnumre. Dette fikk jeg opp eksempelvis når jeg skulle sende melding. Ble usikker på hvilken effekt dette har i det norske nettet, så jeg dro den over på norsk igjen - men det har kanskje ikke noe å si ...

Lenke til kommentar

Min er og delvis engelsk her og der - og jeg tok en full factoryreset via tre-knappers-kombo før oppdatering. Kanskje jeg må wipe igjen? Noen som har blitt kvitt engelsken?

 

Jeg tror det er en feil fra Samsungs side. Har bestemt meg for å kjøre engelsk språk på hele telefonen. Er så lei av dårlige oversettelser

 

Kjørte og engelsk (usa) over hele fjøla av den grunn du gjør. Så oppdaget jeg at den stykket opp telefonnumrene eks 111.111.11, ikke nøyaktig slik, men den satte i alle fall 2 punktum og mellomrom mellom NOEN telefonnumre. Dette fikk jeg opp eksempelvis når jeg skulle sende melding. Ble usikker på hvilken effekt dette har i det norske nettet, så jeg dro den over på norsk igjen - men det har kanskje ikke noe å si ...

 

Jeg ser at den gjør det samme her. Nå skal jeg snart selge denne telefonen og kjøpe Galaxy S II uansett. Får håpe oversettelsen blir bedre der.

Lenke til kommentar

Fikk bekreftet dato igjen:

"For Galaxy S brukere som er knyttet til en spesifikk operatør vil Android 2.3 (Gingerbread) være tilgjengelig fra omkring uke 19."

 

Da går det mot en oppdatering via bakveien på telefonene for alle lederene her på huset (jobben).

 

Galaxy S stinker hesteskjit med 2.2 og lavere, mens den blir helt konge med 2.2.1 og 2.3.3 (fikk oppgradert min unbrandede telefon). Svakt at det tar så lang tid.

Lenke til kommentar

Samme om du velger NEE og XEE vil jeg tro, jeg valgte dog NEE. Du skal velge versjon med bootloader med mindre du allerede har flashet en Gingerbread-build.

 

Du ville egentlig fått svar på spørsmålene dine ved å lese den første tråden jeg lenket til. :tease:

 

Ok, takk uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...