Gå til innhold

Ingen er misfornøyde med Iphone


Anbefalte innlegg

Det er ingen som erger seg så mye over politistaten norge og dens forferdelige sosialisme som nordmenn, likevel lar vi oss bli rævkjørt av Steve Jobs og hans gestapo-produkter.

 

Du er greit du synes Apple lager dårlige produkter, men den første delen av den setninga der er jo ikke litt sann engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Totalpris for iphone3GS 16gb fra telenor ble da kr4038, noe som er konkurransedyktig.

Ulempen er at en må betale for abonnementet en ikke bruker i ett år før en kan si det opp, men totalprisen etter 1år er altså 4038.

Inkluderer du det hun faktisk må betale for abonnementet nå? For så billig har jeg ikke sett Iphone uansett abonnement eller ikke.

Lenke til kommentar

Dette er utmerket, iphone gir de andre produsentene ett skikkelig spark i ræva og de må ut og konkurrere og det er bare en fordel for oss som er kunder.

Men uansett indikerer dette at Apple virkelig kan både og lage ting folk vil ha og er mestre i markedsføring, strålende.

Lenke til kommentar

Og det tok nøyaktig tre minutter før Apple-haterne var på pletten ser jeg.

 

:nei:

 

Jeg hadde en iPod touch i ett år, hadde tenkt til å få meg en iPhone, men jeg fikk meg Nexus One, og jeg er sjeleglad for at jeg gjorde det. Jeg hater ikke iPhone, eller apple, jeg ville nok hatt en iPhone hvis den kostet noe rundt 3500,-, og en Mac hvis de var billigere.

Lenke til kommentar

Dette er utmerket, iphone gir de andre produsentene ett skikkelig spark i ræva og de må ut og konkurrere og det er bare en fordel for oss som er kunder.

Men uansett indikerer dette at Apple virkelig kan både og lage ting folk vil ha og er mestre i markedsføring, strålende.

 

Apple er jo gale når det kommer til markedføring, men det er mange som bare tar å kjøper en iPhone uten å ha virkelig funnet ut litt om feks android telefonene, pga at folk påstår at dette er den beste telefonen EVAH, du hører om den den OVERALT og den blir observert OVERALT.

Lenke til kommentar

For noen år siden vurderte jeg å kjøpe en iPhone for første gang. Kom da raskt på andre tanker etter å ha lest litt rundt på diskusjon.no. Alle slaktet iPhone! HTC Diamond var derimot telefonen man burde kjøpe. Den kunne gjøre alt, hadde mye større programmuligheter osv. Endte selvsagt opp med en Diamond selv... Kort fortalt var jeg ganske misfornøyd. Den var treig, udugelig til surfing, hadde få programmer som faktisk var laget for telefonen osv.

 

Rett før jul skulle jeg endelig bytte ut Diamanten med noe annet. Vurderte igjen iPhone, men etter en rask titt på diskusjon.no viste det seg at HTC HD2 var minst 100 ganger bedre. Den hadde mye kraftigere hardware osv. Til tross for at jeg tidligere hadde lovet meg selv at jeg aldri skulle kjøpe en Windows Mobile-mobil igjen kjøpte jeg HD2.

 

Må si jeg igjen er misfornøyd. Ikke veldig, men i hvert fall litt. Først og fremst fordi den er ganske ustabil. Føles omtrent som Windows ME... Det er i tillegg vanskelig å finne programmer som faktisk er laget spesielt til mobilen. Det hjelper ikke at Sense er nydelig når nesten alle programmer ser helt latterlig gammeldagse ut!

 

Det hender jeg tenker at jeg heller skulle kjøpt en iPhone. Har lyst på noe som bare fungerer. Alt blir ekstra surt med tanke på hvor dum jeg var før jeg kjøpte disse HTC-telefonene. Jeg stolte blindt på de jeg i ettertid har innsett at trolig er blant de største fanboyene på forumet: iPhone haterne! De uttalte seg om ting de overhodet ikke hadde peiling på. Sa ting som ikke hadde noe med virkeligheten å gjøre om Diamond, HD2 og iPhone. Jeg sier ikke at HD2 ikke er en bra telefon, men det er seriøst enkelte her på forumet som bør ta en liten virkelighetssjekk før de langer ut mot iPhone. Som denne artikkelen viser er iPhone-kundene svært fornøyde. Jeg tror det er en grunn til det...

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Godt sagt qweac :)

 

Jeg hører de samme argumentene om og om igjen, at det er dyrt og dårlig, sistnevnte stort sett alltid uten begrunnelse. Men at noe er dyrt sier da ingenting om kvaliteten ? (Annet enn det gode gamle ordtaket "du får hva du betaler for").

 

Har noen kompiser som er lobotomert for teknisk kompetanse, allikevel bruker de iPhone som en dans på roser.

Det er langt mer enn hva jeg kan si om de få timene jeg har brukt med min Android mobil Nexus One: Trøbbel og en haug med irritasjonsmomenter. I tillegg til at programmer på "marketplace" som ikke virker til min modell. Ikke akkurat i tråd med slik Android har blitt fremstilt her på forumet ;) Vi havner nok litt i samme båt qweak ;)

 

Tror denne statistikken gjenspeiler virkeligheten ganske godt, og da snakker jeg ikke om det påståtte iq-nivået til eierne som noen her presterer å si. At ting rett og slett "bare funker" legger jo til rette for en utrolig god brukeropplevelse og ikke minst fornøyde kunder

Lenke til kommentar

Det du sier stemmer overhodet ikke med mitt inntrykk av forumet. Synes HTC/IPhone/Android alle har fått ganske variert omtale, og det skal mye til å sitte igjen med et veldig skjevt inntrykk. Men hvis du ikke stoler på omtalene av Nexus/Desire, så for all del, kjøp en IPhone nå, du virker som du har lyst på det, og da skal det mye til for at du ikke blir fornøyd.

Lenke til kommentar

hahaha enda et bevis på at iphone jengen er jernevasket og nekter og innrømme noe som helst negativt om iphonen... ikke faen at iphonen har myye mere fornøyde kunder en alle andre telefoner... ikke faen

 

Veldig konstruktivt og velbegrunnet svar Naits. Jeg har ikke iPhone.. men det er nok en grunn til at de er så fornøyde. Er ikke slik i verden at bare du og jeg har vett i toppen, mens alle andre er helt på vidda. Desverre så er det ikke slik..

 

Jeg tror nok Apple har en produktstrategi som ingen andre har sett maken til. Jeg har mine teorier om hvorfor det er slik det er..

Lenke til kommentar

Har ikke mange negative ting å si om iPhone som jeg kan forsvare. Grunnen til dette er at jeg selv ikke har veldig mye erfaring med iPhone.

 

Har en Google Nexus One på vei nå, og hovedgrunnene til at jeg ikke valgte iPhone var enkle: hater iTunes (har brukt det sammen med iPod touch, så dette kan jeg svare for!) og fordi ALLE har den.. Ellers virker Android som ett mer åpent og bedre system.

Lenke til kommentar

Ellers virker Android som ett mer åpent og bedre system.

 

Etter min mening, så er det det. HATER iTunes, og det er faktisk en av hovedgrunnene til at jeg ikke fikk meg en iPhone

 

qweac; har du prøvd Android (/med Sense)?

 

Nei, har ikke det. :)

 

Da syns jeg du burde ta deg en titt. HTC Legend og Google Nexus One anses vel som dagens beste Android-telefoner. Sistnevnte har ikke Sense.

 

Men man kan få sense på den :)

Lenke til kommentar

qweac; har du prøvd Android (/med Sense)?

 

Nei, har ikke det. :)

 

Da syns jeg du burde ta deg en titt. HTC Legend og Google Nexus One anses vel som dagens beste Android-telefoner. Sistnevnte har ikke Sense.

 

Litt synd at jeg har bindingstid på min HD2... Tror uansett jeg hadde valgt iPhone dersom jeg hadde fått muligheten til å bytte...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...