Onkel Fotsopp Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har mistet bf2 cd-en min, og lastet derfor ned spillet. jeg har serial koden, men når jeg skal spille på internett så kommer det opp en beskjed om at "CD-key is invalid". Er det noen som vet hva som skjer? kan noen hjelpe meg? er glad for svar
bIsk0p Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Mulig du har lasted ned en cracket versjon. Pass på at versjonen du laster ned er clean, uten cracks..
Aetius Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 (endret) Jeg har mistet bf2 cd-en min, og lastet derfor ned spillet. jeg har serial koden, men når jeg skal spille på internett så kommer det opp en beskjed om at "CD-key is invalid". Er det noen som vet hva som skjer? kan noen hjelpe meg? er glad for svar Send meg en PM med adressen din, så sender jeg deg originalspillet. Jeg kjøpte det men liker det ikke. Endret 16. mars 2010 av Aetius
Onkel Fotsopp Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Skrevet 16. mars 2010 (endret) Tusen Takk! Det var veldig snilt! Endret 16. mars 2010 av Onkel Fotsopp
peis Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Jeg har mistet bf2 cd-en min, og lastet derfor ned spillet. jeg har serial koden, men når jeg skal spille på internett så kommer det opp en beskjed om at "CD-key is invalid". Er det noen som vet hva som skjer? kan noen hjelpe meg? er glad for svar kan du koden til battlefield 2 det røde har rota vekk manualen så finner ikke noe kode
peis Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Jeg har mistet bf2 cd-en min, og lastet derfor ned spillet. jeg har serial koden, men når jeg skal spille på internett så kommer det opp en beskjed om at "CD-key is invalid". Er det noen som vet hva som skjer? kan noen hjelpe meg? er glad for svar kan du koden til battlefield 2 det røde har rota vekk manualen så finner ikke noe kode bare glemm det har funnet det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå