Gå til innhold

jorden er universets sentrum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt resirkuleres (gjennskapes) etter at det passerer det gigantiske sorte hullet i sentrum av galaksen.

Så du vet mer enn det noen andre vet om dette evnet du altså? Eller driver du å påstår igjen?

 

Eller er det dommedag i det vi blir dratt inn i det gigantiske sorte hullet.....?

Lenke til kommentar

Hvor er disse hvite hullene?

Det er et i sentrum av hver eneste stjerne og planet i galaksen.

 

All materie og energi som svelges av det gigantiske sorte hullet i sentrum av galaksen kommer igjen ut av alle de hvite hullene i galaksen (resirkulering)

 

Transporten av all materien og energien fra det gigantiske sorte hulet, til alle de hvite hullene, går via hyperspace som begynner ved det sorte hulets event horizon og munner ut i alle de hvite hullene i galaksen.

 

Alle galaksens hvite dverger (små stjerner) er opprinelige hvite hull i slutt fasen av sin levetid.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Hvor er disse hvite hullene?

Det er et i sentrum av hver eneste stjerne og planet i galaksen.

 

All materie og energi som svelges av det gigantiske sorte hullet i sentrum av galaksen kommer igjen ut av alle de hvite hullene i galaksen (resirkulering)

 

Transporten av all materien og energien fra det gigantiske sorte hulet, til alle de hvite hullene, går via hyperspace som begynner ved det sorte hulets event horizon og munner ut i alle de hvite hullene i galaksen.

 

Alle galaksens hvite dverger (små stjerner) er opprinelige hvite hull i slutt fasen av sin levetid.

Og/eller tanken bak? Hva skal den forklare liksom? Gud? :)

Det er i hvert fall litt mere avansert en de konventionelle forklarings-modellene. ;)

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Og ment for å gi oss hva? Enda mer tull? Du er jo helt totalt på vidåtta her jo...

 

Du burde kanskje, når du gir uttrykk for DINE egne personlige meninger, bli flinkere til å presisere at dette er noe DU mener isteden for å gi inntrykk av at dette er noe som er opplest og vedtatt? Føye til et "Tror jeg..." eller noe slikt, slik at ubegrunnende påstander ikke forveksles med godt underbyggete teorier..

 

Dette du kommer med er jo ikke engang en hypotese, kun noe du har dratt ut av stedet der solen aldri skinner... :no:

Lenke til kommentar

Ble virkelighetsoppfatning din truet, RWS ?

 

Du kan ikke forvente at alle skal tror på den virkelighetsoppfatningen du har valgt å tror på.

 

Ting er nok ikke helt som du tror, ser du :)

 

Ting er nok ikke som en tror nei, det har du helt rett i, men i motsettning til deg klarer jeg å se ting fra forskjellige sider og kanter og kan selv bedømme hva jeg aksepterer, eller hva jeg velger å sette på vent pga bevisenes tilstand. Jeg VET at ingenting er sikkert og i hvis spørsmålet om universet hadde vært Eiffel tårnet, har vi ikke engang begynt å skrape i lakken helt øverst, så lite vet vi om universet. Men det klarer jeg å forholde meg til og akseptere. Gjør du?

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Hvordan kan stjerner bli til sorte hull dersom de er hvite hull i utgangspunktet?

Dette er like teit og ubegrunnet som det "jorda ekspanderer" greiene for en stund siden.

Sorte og hvite hull i galaksen er to sider av samme sak, GeirGrusom

Det er bare hyperspace som skiller dem fra hverandre.

 

At stjerner kolapser og blir sorte hull når de dør er et velkjent fenomen. Det mottsatte skjer når de fødes. Hvite hull blir til stjerner og planeter.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

stemmer med bibelen ?

 

Det er ingen detaljert forklaring i bibelen om hvordan stjerner og planeter blir til i galakser, kindermaxxi

 

At du ikke har hørt om sorte og hvite hull i galaksen og hvordan de fungerer, betyr ikke at de ikke finnes.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Hvordan kan stjerner bli til sorte hull dersom de er hvite hull i utgangspunktet?

Dette er like teit og ubegrunnet som det "jorda ekspanderer" greiene for en stund siden.

Sorte og hvite hull i galaksen er to sider av samme sak, GeirGrusom

Det er bare hyperspace som skiller dem fra hverandre.

 

At stjerner kolapser og blir sorte hull når de dør er et velkjent fenomen. Det mottsatte skjer når de fødes. Hvite hull blir til stjerner og planeter.

 

Her er litt info on hvite hull som motstrider litt med det du sier:

 

http://curious.astro.cornell.edu/question.php?number=108

 

Jeg er langt ifra noen ekspert på området, så hvis du har kilder til forklaringer av hvordan hvite hull blir til stjerner og planeter er jeg interesert i å lese de. Denne lenken er noen år gammel så det er kanskje informasjon man har kommet til i etterkant?

Lenke til kommentar

stemmer med bibelen ?

 

Det er ingen detaljert forklaring i bibelen om hvordan stjerner og planeter blir til i galakser, kindermaxxi

 

At du ikke har hørt om sorte og hvite hull i galaksen og hvordan de fungerer, betyr ikke at de ikke finnes.

 

Du har missforstått Herskerteknikken.

 

Når sa jeg at jeg ikke hadde hørt om sorte hull? Med hvite hull, mener du hvite dverger?

 

Hvem lærte deg å totalt gi blanke faen i alt som heter fornuft, fakta og kilde kritisering?

Endret av kindermaxxi
Lenke til kommentar

stemmer med bibelen ?

 

Det er ingen detaljert forklaring i bibelen om hvordan stjerner og planeter blir til i galakser, kindermaxxi

 

At du ikke har hørt om sorte og hvite hull i galaksen og hvordan de fungerer, betyr ikke at de ikke finnes.

 

Du har missforstått Herskerteknikken.

 

Når sa jeg at jeg ikke hadde hørt om sorte hull? Med hvite hull, mener du hvite dverger?

 

Hvem lærte deg å totalt gi blanke faen i alt som heter fornuft, fakta og kilde kritisering?

Du kan begynne her: http://en.wikipedia.org/wiki/White_hole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...