Gå til innhold

Juliess, treningslogg og noe OT!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Loool!

Ja, det vet jeg også dessverre... men men! Akkurat på dette punktet kan jeg ikke få i både pose og sekk. Og i og med at jeg skal flytte og ta det kurset så føler jeg at det er på tide å starte å jobbe mot en kropp jeg er superfornøyd med (altså, klager ikke nå, for all del!). Om jeg vil trene mer styrkerettet igjen kan jeg jo ALLTID gå tilbake :) Det er jo bare å kjøre på med litt annerledes mat :D

Når det er sagt, jeg kommer fortsatt til å trene styrke, og jeg syns fortsatt muskler er fint!

Lenke til kommentar

Den o store kardiodagen!

 

Hadde egentlig planlagt bare lett kardio i enten 15 eller 30 minutter, men treningskompis Truls hadde andre planer. Så det ble en time ganske hard kardio, og det var bare å glemme å trene ben etterpå. Det får bli i morgen.

Vi så også en jente som trente sterk knebøy, så jeg måtte selvsagt gå bort og si hei, hallo, og veldig bra knebøy! Skal kanskje trene med henne senere en gang, det hadde vært stas.

 

15 minutter mølle

15 minutter roing

15 minutter sykling

15 minutter crosstrainer

- på den meget positive siden nådde vi målene vi satt oss, og det ble ingen slacking underveis. God følelse.

 

Skulle egentlig trene ben etter dette, men det gikk som sagt ikke. Hadde den følelsen hvor du er litt svimmel og småkvalm på samme tid, så fant ut at det var best med litt småøvelser.

Så da ble det heller litt kosebiceps og triceps til slutt.

 

dsc00391a.jpg

Lenke til kommentar

Syklingen ble 5,61km, roingen ble 3311m.

Mølla og crosstrainer syns jeg ikke det er så særlig interessant å følge med på distansen. På mølla går vi på 6,5kmt og jeg jogger på 10,5kmt. Mest en slags oppvarmingsøvelse for å starte pulsen og kroppen. Er også sånn at på sykkelen skal jeg ikke under 70rpm (lå vel ca på 75+ hele økta idag, sykler på nivå 6), og på crosstraineren ikke under 122rpm.

 

Har ikke noen pulsmåler dessverre! Men som sagt, gjorde en god innsats og var spesielt kanonsliten etter roing og sykling.

Lenke til kommentar

Ble lurt idag også.

Hadde ikke planlagt en time, ipoden var tom for strøm og jeg skulle egentlig trene bein. Men det var så fullt og jeg tenkte, jaja! Hvorfor ikke! Totalt utslitt ble jeg. Hadde lyst til å bare falle sidelengs av crosstraineren de siste 6 minuttene.

 

15 minutter mølle

15 minutter roing (3249meter)

16 minutter sykling (6km)

15 minutter crosstrainer

 

Nedtrekk, bredt grep

1x8 20kg

1x10 40kg

1x9,5 40kg

1x10 35kg

 

Sittende roing

1x10 20kg

1x? 20kg

1x? 20kg

Lenke til kommentar

Flere grunner til det gitt. Har vært mye uplanlagt jobbing i det siste, som har gjort det kronglete å trene på gode tidspunkt. I tillegg har kostholdet mitt vært DRITT, spiser alt for lite og det resulterer såklart i alt for lite energi. Så er jeg litt stressa pga. flytting osv.

Jeg burde sette meg opp et program eller evt. gå over til helkroppstrening igjen, fordi nå bare rører jeg rundt. Jeg er smertelig klar over det da! Skal bort en uke nå, kanskje det hjelper med en liten pause for å restarte hjernen :)

Lenke til kommentar

Lol :D

 

Idag trente jeg med ei jente jeg møtte på Spenst forrige uke, som også trener styrke! Kjempegøy!

 

Orker ikke skrive opp alt av sett og vekt osv men vi trente knebøy, markløft, strakmark, benk, skulderpress, sidehev, nedtrekk og litt røring med reverse crunches :) var gøy å trene sammen med en jente med samme interessen. Hun var forresten lavere enn meg, lettere enn meg, og råsterk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...