Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@rozon: Skjønner ikke helt hva du mener. Etter å ha testet Titan var min personlige opplevelse at det fint gikk an å ringe med den. Hva savner du egentlig?

 

Ringe går greit, og alt som er i boksen (telefonen) når du åpner den fungerer perfekt. Go Microsoft! WP7 er bra så lenge du ikke trenger mer...

 

Men enkle ting som oversikt over dataforbruk er ikke eksisterende. Du har det ikke i Android heller, men der er det 3. part apper som fikser slikt. Blokking av nummer, oppslag av ukjente nummer, SMS ved avvising av samtale eller opptatt osv... Ikke engang går telefonen automatisk i lydløs når jeg er i møte i kalenderen... Den hadde jeg forventet faktisk...

 

MS har begrenset API til telefon delen veldig, og derfor vil vi sikkert ikke se slike apper heller. 3. part kan lage spill og applikasjoner, men veldig veldig begrenset med hensyn til selve telefonen. Med andre ord kan vi vente masse apps med 3D støtte og nettstøtte, men telefonen blir ikke endret før MS bestemmer at det trengs...

 

(Blir muligens litt subjektiv ranting her, men er litt skuffet så dere får leve med det)

Lenke til kommentar

HTC har jo laget en applikasjon (Attentive Phone) som forbereder nettopp ringeopplevelsen, så det er ikke helt riktig at slike applikasjoner ikke finnes (har du ikke lastet ned den så ligger den under HTC Hub, veldig kjekk applikasjon).

 

Ellers fant jeg plutselig ut at en mulighet for at telefonen gikk i lydløs modus automatisk når jeg hadde møte hadde vært utrolig praktisk ja. Sitter i landskap på jobben så om telefonen kunne automatisk skrudd ned ringetonen når GPS-en så jeg var på jobb hadde også vært kjekt. Kanskje det kommer i Windows 10.

Lenke til kommentar

HTC har jo laget en applikasjon (Attentive Phone) som forbereder nettopp ringeopplevelsen, så det er ikke helt riktig at slike applikasjoner ikke finnes (har du ikke lastet ned den så ligger den under HTC Hub, veldig kjekk applikasjon).

 

 

 

HTC er ikke en tredjepart, eller ISV som det kalles. De har tilgang til helt andre API enn andre utviklere.

 

 

HTC Hub er ferdig installert på Titan, så det er helt topp, men dekker ikke behovet mitt... I tillegg kommer jo de behovene jeg ikke viste jeg hadde... ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nokia Lumia 800 kan naa bestilles fra Clove.co.uk.

385 GBP inkl. frakt.

 

(Hvis noen har lyst paa en latterlig pent brukt Omnia 7, send meg en DM)

 

Spotify kommer paa Marketplace om noen timer :)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Tror det ligger en video paa Wmpoweruser eller Wpcentral av appen i bruk. Den saa jo grei ut paa MWC eller MIx tidligere i aar.

Selv venter jeg paa WiMP. Ja, jeg har Canal Digital ;)

Lenke til kommentar

Nei, står veldig godt forklart på Wimp sine nettsider da:

 

1. Kostnader for bruk av WiMP:

WiMP tilbys per idag direkte fra oss og via Canal Digital. Prisene varierer ut ifra hvilket abonnement du velger.

 

VANLIGE KUNDER:

99 kr per mnd.

 

CANAL DIGITAL KUNDER:

Basic (1 bruker): Gratis

Premium (1 bruker): 49 kr per mnd

Premium Family (3 brukere): 129 kr per mnd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...