Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Takker for tips! Skal prøve den firmwaren i løpet av dagen.

Jeg har norsk tastatur og marketplace ja.

 

Mange apps som mangler, men får håpe de kommer. (spotify, dropbox, tv2sporten, twitter (finner ikke på norsk appstore, linkedin app etc etc)

Mange av disse ordnes jo gjennom Windows 7 sin egen account setup da.

 

Noe litt annet. Dette her med +47 problemet.. Noen som vet om det kommer en fix for dette eller? Er jo en nordmann som har lagd en kontaktfikser for Outlook som manuelt legger inn nummerene med og uten +47 foran, men det er jo ikke sykt smidig i utgangspunktet.

 

Utenom alt dette så er jer mer og mer fornøyd med Mango telefonen min, utrolig behagelig med all integrering på kontakter i mot facebook, linkedin og egen kontaktinformasjon. :)

"-Caller-id fix" aka +47 bug fix er inkludert i firmwaren jeg linka.

 

Begynner å bli litt bekymra for promoteringa av WP7 her i Norge, det skal jo egentlig være offisielt lansert nå?

 

Fant HTC Titan og Radar hos komplett, men ingenting hos Telenor/Netcom etc. Og det står at Titan skal komme ut i morgen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fikk inn første sending med Titan på fredag, men den ble fort utsolg. Jeg vet ikke hvor mange det var, men jeg har får i alle fall min i morgen. Så får vi håpe det er mange andre som følger på.

Ah ok, skulle gjerne ha kjøpt meg en Titan selv, men kjøper helst via Netcom så jeg kan videreføre abonnementet mitt og få den litt billigere.

Lenke til kommentar

Det går helt greit med "Windows phone connector" som du finner på Mac store. ;)

 

Takk :-)

Litt kjap/trøt var jeg her. Dette programmet har vel egentlig ingen ting med Outlook å gjøre. Denne synkronisere bilder/musikk/etc og du kan ta backup/oppdatere. Men skulle vel tro at du bruker Outlook på vanlig måte bare.

 

Du får ikke synket mot lokal outlook hverken på PC eller MAC.

Lenke til kommentar

Hva skjedde med tiden da det var en selvfølge og at programvare for lokal sync med outlook var en selvfølge?

I dag er det jo nesten bare Iphone som klarer dette, å det er forsåvidt bra . For min del finnes det ikke bedre telefoner enn Iphone, men jeg bruker 2 telefoner( tvilling sim) å da er det et makkverk å få disse tingene som før var en selvfølge over. Google kontoer og slikt er ikke ønskelig da det bare blir rot i f.eks kalenderen

Lenke til kommentar

Er det noen som har kjøpt/bestilt en "Mango"-mobil ennå?

 

Fikk tak i en HTC Titan igår.

Sammenlignet med en Samsung Omnia 7 virker skjermen gigantisk, uten at selve telefonen er fysisk veldig mye større.

Første intrykket er at byggkvaliteten virker meget solid og den er litt raskere til alt i forhold til forrige generasjons WP7 telefoner.

Jeg liker den!

Size does matter :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Høres bra ut. Titan er en av de jeg vurderer mest, faktisk. Jeg er superfornøyd med min Omnia 7, så vet ikke om jeg skal oppgradere. Er Omnia W en direkte oppfølger? Er meget nysgjerrig på hva Nokia disker opp med også.

Lenke til kommentar

Høres bra ut. Titan er en av de jeg vurderer mest, faktisk. Jeg er superfornøyd med min Omnia 7, så vet ikke om jeg skal oppgradere. Er Omnia W en direkte oppfølger? Er meget nysgjerrig på hva Nokia disker opp med også.

Virker som Omnia W er en direkte oppfølger, det som er nytt er;

- 1,4GHz CPU

- Raskere GPU

- Front facing kamera

- Internet sharing rett ut av boksen

Endret av Joebean
Lenke til kommentar

I dag har jeg testet Windows Phone 7 for første gang.

 

Jeg kan ikke si jeg ble helt overbevist, det virker rett og slett for lego-aktig for meg.

Fantastisk dyp review der, tiles er vel kanskje ikke for alle, men for meg fungerer det veldig bra, spesielt etter at de har fiksa opp live tiles skikkelig.

 

Glance and Go baby, Glance and Go.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...