Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da melder jeg meg inn her og har med en liten gave.

 

3 Bilder tatt med HTC Titan på en overskyet dag med standardinnstillinger. Det ene er et panoramabildet som var superlett å ta.

Jeg er kjempefornøyd med telefonen så langt. Tidligere har jeg hatt rimeligere android telefoner og dette er en annen verden. Solid byggekvalitet, god skjerm , pene bilder, pen lyd sexy grensesnitt og STOOOR SKJERM :p

post-131222-0-90454200-1318522323_thumb.jpg

post-131222-0-21798800-1318522346_thumb.jpg

post-131222-0-51145500-1318522357_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sitter også med en helt ny HTC Titan, og har fått overført musikk via Zune. Noe som jeg legger merke til, er at bakgunnsbildene til artistene ikke lastes ned på telefonen under avspilling. Hadde tidligere en HTC Trophy 7, hvor dette fungerte helt utmerket. Noen som vet om denne funksjonen er fjernet? Eller har dette noe med tagginger av metadata i MP3 filene?

 

Jeg lastet ned et program som heter for ZUNE SOCIAL TAGGER, som sjekker at metadata på filer i mitt bibliotek er i samsvar med Zune. Metataggene skal være riktig.

Endret av ThinkerBell
Lenke til kommentar

Har samme "problem" som deg ThinkerBell. Aner ikke hva årsaken er for noe.

 

Tror kanskje jeg har funnet løsningen. Det er ikke åpnet opp for Marketplace for musikk i Norge, derfor så vil ikke dette fungere

 

Kjipt. Jeg visset jo at det ville medføre et par begresninger å bytte til WP7, men det irriterer meg fortsatt at vi ikke kan gjøre enkle ting som å kjøpe musikk. Synes også flere ting i forhold til administrering av telefonen burde vært mulig å gjort fra zune i stedenfor diverse nettsider.

Men ikke ta dete feil da. Jeg er kjempefornøyd med telefonen. Beste jeg har hatt noen gang.

Lenke til kommentar

Har samme "problem" som deg ThinkerBell. Aner ikke hva årsaken er for noe.

 

Tror kanskje jeg har funnet løsningen. Det er ikke åpnet opp for Marketplace for musikk i Norge, derfor så vil ikke dette fungere

 

Kjipt. Jeg visset jo at det ville medføre et par begresninger å bytte til WP7, men det irriterer meg fortsatt at vi ikke kan gjøre enkle ting som å kjøpe musikk. Synes også flere ting i forhold til administrering av telefonen burde vært mulig å gjort fra zune i stedenfor diverse nettsider.

Men ikke ta dete feil da. Jeg er kjempefornøyd med telefonen. Beste jeg har hatt noen gang.

 

Kjedelig.

Selv med "norsk" lansering av windows phone så er det fremdeles endel ting vi ikke har fått ennå.

Vi får bare håpe at det kommer til Norge, jo før jo heller.

Jeg har troen på at Nokia/Microsoft samarbeidet kan hjelpe oss å få ny funksjonalitet tidligere til Skandinavia.

 

Oversikt over features vi ikke har fått til Norge ennå

 

Her kan vi foreslå for microsoft features vi ønsker

 

Jeg er også kjempefornøyd med min HTC Titan og WP7.5

Endret av Thjolnir
Lenke til kommentar

Da venter jeg i spenning på en firmwareoppgradering. Har ventet så lenge på dette nå at jeg nesten ikke tror på det lenger men.

 

Likte forresten HTC Titan godt. Bra byggekvalitet og super skjerm. Dessverre alt for (fysisk) stor for min del, får ikke det monsteret ned i lomma på en behagelig måte.

 

Tja, jeg har Desire HD nå, og dersom du ikke vaser rundt i trange Hasselhoff-jeans så merker jeg ikke at jeg har den der. Og faktum er at Titan ikke er spesielt mye større, ei heller veier den så mye mer.

 

Om man synes en telefon er for stor, så kjøper man den ikke. Det finnes alternativer. Hvorfor klage om noe slik i det hele tatt? Forstå nå at mennesker er forskjellig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...