Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Om man synes en telefon er for stor, så kjøper man den ikke. Det finnes alternativer. Hvorfor klage om noe slik i det hele tatt? Forstå nå at mennesker er forskjellig.

Har overhodet ikke klaget på HTC Titan, skriver selv at jeg likte den godt, men at den ikke passet meg. Ubegripelig at noen kan forstå dette som en klage.

 

For øvrig burde du ta til deg deg jeg har markert med fet skrift...

Endret av indeksregulert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Titan passer ikke meg heller, så jeg kjøpte en Radar isteden. Foreløpig er jeg veldig fornøyd - overlegent beste mobilui-et til nå! Veldig uventet med tanke på produsenten av os-et (dette kommer fra en linux og mac-fjomp).

 

Et par småirritasjoner har jeg dog funnet, uten at noen av dem er fullstendig kritiske.

 

1) Peoples hub er et fint påfunn, men så lenge det blir herk med privacy-innstillinger i facebook ødelegges jo litt av moroa..

2) Akkurat som på iphone: ingen fornuftig måte å ringe på - Keypaden søker ikke automatisk i kontakter. Bøttevis av dialere som gjør det jeg ønsker, men de integrerer jo da ikke resten av telefonbiten skikkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Altså jeg synes at Windows Phone ser veldig spennende ut. men jeg lurer litt på hvordan det ville være å ha en slik og syknronisere kalendere, kontakter og musikk/film samt bilder med Mac. Jeg har kun Mac hjemme, så det blir litt teit å kjøpe en slik hvis det ikke er spesielt bra sammen. Har hatt Android til nå og synes ikke det er spesielt bra. Vurderer en iPhone 4S, men er nysgjerrig på Windows Phone. Noen Mac-brukere som har en slik og kan fortelle meg åssen de funker sammen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hva syns dere om de nye Nokia-telefonene?

Sitter med mobilen så det blir dårlig med linking.

Tror at det blir en 800 på meg.

Kommer visst til Norge i starten av 2012.

Lenke til kommentar

Hei, jeg tenker å kjøpe meg en wp nå straks (nye nokiaen). Men ut fra det jeghar sett så er mye av det tiltalende ved OSet avhengig av datalasting (type mye bilder hentet fra face, tett integrering med sosiale nettverk mv). Det virker som om det er veldig mye mer "ukontrollert" databruk enn på de mer oppstykkete OSene (android ios). Har noen her erfaringer med datamengder, og eller instillinger for å begrense bruken? Er jo nokså dyrt i norge, hvertfall med telenor.

Lenke til kommentar

Facebook og Twitter henter så vidt jeg vet kun ned oppdateringer hver gang du går inn i "people" huben. E-post kan du sette til: umiddelbart, hvert kvarter, hver halvtime, hver time eller manuellt.Det kan også stilles inn forskjellig for hver e-post konto.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Skjermen ser veldig bra ut 3.7" amoled

 

Antageligvis samme skjerm som N9, in which case det er CBAMOLED med antiglare greia på. N9 sin skjerm er helt mongo bra i direkte sollys, skarp og digg, responsiv ut av helvete og fantastiske farger. Kommer veldig nært SAMOLED+ skjermen til SGS2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ser at Lumia 800 er på Expansys.no. Ingen pris ennå, dessverre.

 

Har fått lagt inn noen apps som ikke er tilgjengelig på NOR Marketplace via Phone7Market.

Har twitra i hytt og gevær, og bedt utviklere gjøre appsene sine tilgjengelig for flere marked.

 

Leser rykter om Focus S med 32 GB minne. Meget, meget interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...